Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla SP ZOZ MSW w Koszalinie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75720 Koszalin, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 471 670 , fax. 943 411 697
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie
    ul. Szpitalna 2
    75720 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 471 670, fax. 943 411 697
    REGON: 33090497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla SP ZOZ MSW w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej: 1) probówko-strzykawka/probówka K3EDTA (hematologia), poj. 1,6 - 2,0 ml - 45000 szt; 2) Probówka-strzykawka/probówka z cytrynianem (koagulologia), poj. 1,8 ml - 5000 szt; 3) probówko-strzykawka/probówka do surowicy z aktywatorem wykrzepiania, poj. 2,6 - 4,0 ml - 100000 szt; 4) Probówko-strzykawka/probówka do OB. kompatybilna z automatycznym czytnikiem do OB., poj. 1,8 - 3,5 ml - 15000 szt; 5) Pipety do OB. metoda manualna liniowa - 15000 szt; 6) Igła systemowa bezpieczna zespolona fabrycznie z uchwytem, jałowa 0,8 mm, dł. 32 - 38 mm lub jałowa igła bezpieczna plus uchwyt pakowana razem sterylna - 100000 szt; 7) Igła motylkowa do pobierania krwi w systemie zamkniętym, zespolona fabrycznie z uchwytem, jałowa 0,6-0,9 mm, dł drenu 80-180 mm - 1000 szt; 8) bezpieczny, jednorazowy nakłuwacz automatyczny (nożykowy) o dopuszczalnych rozmiarach 21G x 1,5 mm lub 1,6 x 1,5 mm - 3000 szt; 9) Stazy jednorazowe, pojedynczych sztuk - 100 szt; 10) probówki do miktrometody - na surowice - 1500 szt; 11) Probówki do miktrometody - na EDTA - 1500 szt. Zadanie 2: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych: 1) Igły iniekcyjne rozm. 27G/0,4mm/40mm - 800 szt; 2) Igły iniekcyjne rozm. 26G/0,45mm/13-25mm - 2000 szt; 3) Igły iniekcyjne rozm. 25G/0,5mm/25-40mm - 21600 szt; 4) Igły iniekcyjne rozm. 23G/0,6mm/30-40mm - 8000 szt; 5) Igły iniekcyjne rozm. 22G/0,7mm/40-50mm - 32000 szt; 6) Igły iniekcyjne rozm. 21G/0,8mm/40-50mm - 33000 szt; 7) Igły iniekcyjne rozm. 20G/0,9mm/40-50mm - 72000 szt; 8) Igły iniekcyjne rozm. 19G/1,1mm/40-50mm - 6000 szt; 9) Igły iniekcyjne rozm. 18G/1,2-1,25mm/40-50mm - 27000 szt; 10) Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point 25G 90mm z prowadnicą - 90 szt; 11) Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point 25G 120mm z prowadnicą - 50 szt; 12) Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point 26G 90mm z prowadnicą - 120 szt; 13) Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point 27G 90mm z prowadnicą 50 szt; 14) Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point 24G 90mm z prowadnicą 80 szt; 15) Igła do aspiracji szpiku kostnego 14G - 40 szt; 16) Igła do aspiracji szpiku kostnego 16G - 40 szt; 17) Strzykawka jałowa 2 ml - 38400 szt; 18) Strzykawka jałowa 5 ml - 33600 szt; 19) Strzykawka jałowa 10 ml - 13700 szt; 20) Strzykawka jałowa 20 ml - 17760 szt; 21) Strzykawka jałowa jednorazowego użytku typu Luer-lock – 100ml (Janeta) - 810 szt; 22) Strzykawki jednorazowego użytku 50 ml do pomp infuzyjnych - 300 szt; 23) Kaniula do wlewów dożylnych rozm. 24G/19mm/0,7mm, - 2000 szt; 24) Kaniula do wlewów dożylnych rozm. 22G/25mm/0,8-0,9mm- 4000 szt; 25) Kaniula do wlewów dożylnych rozm. 20G/32-33mm/1,0-1,1mm - 4000 szt; 26) Kaniula do wlewów dożylnych rozm. 18G/32-45mm/1,2-1,3mm - 2000 szt; 27) Obturatory do kaniul 24G, 22G, 20G, 18G - 1000 szt; 28) Koreczki do kaniul - 3000szt; 29) Opatrunek włókninowy do mocowania kaniul 75-85 mm x 50-70 mm - 8000 szt. Zadanie 3: Zakup i sukcesywna dostawa pasków do analizy moczu oraz dzierżawa analizatora: 1) Paski do analizy moczu, 10-parametrowe - 40000 oznaczeń; 2) Paski do analizy albuminy, 9-parametrowe - 500 oznaczeń; 3) Materiały kontrolne; 4) Materiały zużywalne i płyny; 5) Dzierżawa aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) podpisana szczegółowa oferta asortymentowo-cenowa (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) parafowany wzór umowy (załącznik 4, 4a lub 4b w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę); 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP; 6) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 6a do SIWZ; 8) oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia OC prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – załącznik nr 7 do SIWZ; 9) wykaz realizowanych dostaw – załącznik nr 8 do SIWZ; 10) parametry do oceny kryterium funkcjonalność – załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach