Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
    Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 22 Pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety zgodnie z opisem znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (pakietów). Dany Pakiet musi być zrealizowany w całości. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji – formularz asortymentowo-cenowy. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, pocztą elektroniczną lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala w godz. od 7.00 do 13.00. Termin dostawy citowej nie może przekroczyć 36 godz. (kryterium oceniane), a termin dostawy planowanej terminu 5 dni roboczych, licząc od chwili otrzymania zamówienia. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.(t. j. Dz. U. z 2020, poz. 186) i jej przepisów wykonawczych oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE oraz datę ważności minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów oraz próbek (za które zobowiązuje się zapłacić), na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy w przypadku dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – odpowiedników danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia wg zał. nr 2 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości i parametrów. Zamawiający dopuszczamy zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakiecie pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 50 % wielkości opakowania wskazanego w zał. nr 2. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku. Określony w załączniku nr 2 zakres ilościowo-asortymentowy może ulec zmianie gdyż jest uzależniony od pacjentów zabezpieczonych przez Szpital pod względem medycznym, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć, z zachowaniem cen przetargowych. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe – pakiety: PAKIET nr 1 - Igły i strzykawki, PAKIET nr 2 - Ogólny, PAKIET nr 3 - Rękawice, PAKIET nr 4 - Materiały włókninowe i obłożenia jednorazowe, PAKIET nr 5 - Sprzęt jednorazowego użytku do sterylizacji i mycia narzędzi, PAKIET nr 6 - Sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 7 - Sondy i cewniki, PAKIET nr 8 - Akcesoria do rurek tracheostomijnych, PAKIET nr 9 - Zestawy do przetoczeń, PAKIET nr 10 - Kaniule NCPAP i rurki intubacyjne, PAKIET nr 11 - Zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne, PAKIET nr 12 - Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia, PAKIET nr 13 - Specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny, PAKIET nr 14 - Czujniki do pomiaru SpO2, PAKIET nr 15 - Terapia oddechowa, PAKIET nr 16 - Zamknięty próżniowy system pobierania krwi, PAKIET nr 17 - Laboratoryjny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 18 - Groty Kirschnera, PAKIET nr 19 - Elektrochirurgia, PAKIET nr 20 - Akcesoria do respiratorów Hamilton C-1 i Galileo, PAKIET nr 21 - Akcesoria do aparatu PICO, PAKIET nr 22 - Maski z filtrem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. zał. nr 2 – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.3. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach