Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, ochraniaczy na narzędzia chirurgiczne, papieru do rejestracji procesów sterylizacji parowej oraz wskaźnika weryfikującego cykl dezynfekcji termicznej do magazynu Medycznego SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 813 9079 , fax. 091 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 813 9079, fax. 091 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, ochraniaczy na narzędzia chirurgiczne, papieru do rejestracji procesów sterylizacji parowej oraz wskaźnika weryfikującego cykl dezynfekcji termicznej do magazynu Medycznego SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, ochraniaczy na narzędzia chirurgiczne, papieru do rejestracji procesów sterylizacji parowej oraz wskaźnika weryfikującego cykl dezynfekcji termicznej do magazynu Medycznego SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie - w rozbiciu na 24 zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1 070,00 zł Zadanie nr 2 - 570,00 zł Zadanie nr 3 - 820,00 zł Zadanie nr 4 - 530,00 zł Zadanie nr 5 - 140,00 zł Zadanie nr 6 - 210,00 zł Zadanie nr 7 - 850,00 zł Zadanie nr 8 - 290,00 zł Zadanie nr 9 - 600,00 zł Zadanie nr 10 - 240,00 zł Zadanie nr 11 - 190,00 zł Zadanie nr 12 - 170,00 zł Zadanie nr 13 - 400,00 zł Zadanie nr 14 - 500,00 zł Zadanie nr 15 - 470,00 zł Zadanie nr 16 - 400,00 zł Zadanie nr 17 - 210,00 zł Zadanie nr 18 - 110,00 zł Zadanie nr 19 - nie wymaga się wniesienia wadium Zadanie nr 20 - 170,00 zł Zadanie nr 21 - 110,00 zł Zadanie nr 22 - 4 010,00 zł Zadanie nr 23 - 410,00 zł Zadanie nr 24 - 750,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wszystkie warunki podane w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych w SIWZ, wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie (1) wykonawcy, (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ): a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)Oświadczenie (2) Wykonawcy (stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności przez oferowane wyroby do odpowiednich klas wyrobów medycznych: I, IIa, IIb lub III. Konsekwencją złożenia oświadczenia jest bezwzględne załączenie do oferty odpowiednio dokumentów: -Deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I, -Certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa, -Kopia wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy IIb i III; Na każdym załączonym dokumencie powinna widnieć adnotacja wskazująca zadanie i pozycję, której dany dokument dotyczy. 4)Oświadczenie (3) wykonawcy, (stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ), że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ oraz projekcie umowy i akceptuje je w całości. 5)PRÓBKI - w ilości podanej w rozdziale XIV SIWZ, wraz z adnotacją, którego dotyczy zadania i pozycji. 6)katalog (strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne wystawione lub potwierdzone przez producenta) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu-nr zadania oraz pozycji w zadaniu. 7)oświadczenie 4 Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, że dostarczone próbki dostarczone są nieodpłatnie. 8)dowód wniesienia wadium 9)wypełniony załącznik nr 1 - A do zadania nr 2 i 9 -parametry wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach