Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 639, , fax. 322 260 860
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 257 639, , fax. 322 260 860
    REGON: 24129497000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 29 pakietów: pakiet nr 1 - strzykawki pakiet nr 2 - cewniki, dreny, kaniule noworodkowe, rurki, zgłębniki pakiet nr 3 - obwody oddechowe, układy anestetyczne oddechowe pakiet nr 4 - obwody do wentylatora Pneupac pakiet nr 5 - igły , kaniule, przyrządy do podawania leków, krwi, płynów infuzyjnych pakiet nr 6 - rękawice jałowe pakiet nr 7 - opaski do noworodków, patyczki, pensety, woreczki na mocz zaciskacz do pępowiny pakiet nr 8 - dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka pakiet nr 9 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń pakiet nr 10 - wzierniki ginekologiczne pakiet nr 11 - zamknięty, próżniowy system oraz mikrometoda do pobierania krwi pakiet nr 12 - cewniki, maski do podawania tlenu pakiet nr 13 - super elastyczna opaska podtrzymująca typu PEHA-CREPP pakiet nr 14 - przyrządy do z worka typu Viaflo pakiet nr 15 - prowadnice, maski krtaniowe, tubusy anoskopowe i proktoskopowe pakiet nr 16 - elektrody do EMG pakiet nr 17 - elektrody, okulary do fototerapii, pasta do ścierania naskórka, osłonki do usg, worki do lewatywy, żele do usg, ekg pakiet nr 18 - testy chemiczne, taśmy samoklejące, testy biologiczne, testy paskowe pakiet nr 19 - szczoteczki do wymazu, utrwalacz cytologiczny pakiet nr 20 - jednorazowa elektroda neutralna, uchwyt elektrod monopolarnych, elektroda nożowa, szpatułkowa pakiet nr 21 - testy do kontroli mycia i dezynfekcji Pakiet nr 22 - rękawice niejałowe Pakiet nr 23 - aparaty do m.c.k, słuchawki, pojemniki na odpady, na igły, szkiełka, szyny, termometry, osłonki Pakiet nr 24 - papiery do aparatów EKG, KTG, USG Pakiet nr 25 - papiery do sterylizacji Pakiet nr 26 - rękawy papierowo – foliowe do sterylizacji, torebki papierowo - foliowe Pakiet nr 27 - elektrody stymulujące do defibrylatora Pakiet nr 28 – opaski do znakowana pacjentów Pakiet nr 29– etykiety dwukrotnie przylepne do sterylizacji 2. System zamknięty próżniowy oraz mikrometoda do pobierania krwi (Pakiet nr 11): - kompatybilny z analizatorem parametrów biochemicznych – INDIKO PLUS (probówki do surowicy 4 ml i 6ml, do morfologii i koagulologii) - elementy systemu muszą być od jednego producenta - probówki ze znacznikiem poboru krwi - probówki na etykietach oznaczone kodem partii lub serii, - probówki plastikowe, (do OB plastikowe lub szklane) - data ważności co najmniej 4 miesiące dla pozycji 4 (koagulologia) oraz 9 miesięcy dla pozostałego sprzętu liczone od daty dostawy, data podana na etykietach - fabrycznie kalibrowana próżnia Zamawiający wymaga jednorazowego, bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie użytkowania systemu, które przeprowadzone zostanie niezwłocznie po pierwszej dostawie towaru 3. Dzierżawa aparatu do odczytu OB APARAT do odczytu OB z czytnikiem kodów paskowych - co najmniej 10 miejsc pomiarowych - dostawa aparatu nie starszego niż z 2018 roku – po aktualnym przeglądzie technicznym wraz z instalacją, jednorazowym bezpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie eksploatacji aparatu - wraz z aparatem dostarczona zostanie instrukcja obsługi aparatu w języku polskim, paszport techniczny aparatu, w którym zostaną wpisane m.in. dane aparatu, data instalacji, data ostatniego przeglądu technicznego i potwierdzenie, że urządzenie jest sprawne, oraz wykaz autoryzowanych punktów serwisowych - podłączenia aparatu do systemu informatycznego szpitala INFO MEDICA – komunikacja dwukierunkowa, tel. 32 776 10 19 Asseco Poland S.A, na koszt Wykonawcy - wymagania dotyczące serwisu: • Dostawca na własny koszt zapewni wszelkie naprawy i serwis urządzenia w całym okresie obowiązywania umowy • czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, Dostawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 3 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, spełnianie przez dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. niniejszego rozdziału 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo – cenowy 2.5. Załącznik do Formularza ofertowego - do Pakietu nr 11 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach