Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2015.17

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4062566 , fax. 77 4062567
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4062566, fax. 77 4062567
    REGON: 00031466100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2015.17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: pakiet nr 1 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 - Dostawa końcówek do noża harmonicznego - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 - Dostawa systemów mocowania i regulatorów prędkości infuzji - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 - Dostawa systemu do odzyskiwania krwi z drenu pooperacyjnego - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 - Dostawa zestawów do obarczania odmy - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 - Dostawa piły - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, pakiet nr 8 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ. pakiet nr 10 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12 .01.2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych, - Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-szpital.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach