Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz do zabiegów ERCP

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4087830 , fax. 077 4087833
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Piotra 1 1
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4087830, fax. 077 4087833
    REGON: 00031344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz do zabiegów ERCP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla anestezjologii, bloku operacyjnego oraz do zabiegów ERCP Ilość zadań - 19 Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych- 9 poz. Zadanie nr 2 - dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego- 3 poz. Zadanie nr 3 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania- 2 poz. Zadanie nr 4 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej- 1 poz. Zadanie nr 5 - dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia- 2 poz. Zadanie nr 6 - dostawa resuscytatorów- 1 poz. Zadanie nr 7 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej- 9 poz. Zadanie nr 8 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego- 7 poz. Zadanie nr 9 - dostawa kateterów do embolektomii- 1 poz. Zadanie nr 10 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy- 3 poz. Zadanie nr 11 - dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych- 2 poz. Zadanie nr 12 - dostawa protez naczyniowych- 1 poz. Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu- 1 poz. Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijnych z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych- 4 opz. Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych- 1 poz. Zadanie nr 16 - dostawa narzędzi do zabiegów ERCP- 17 poz. Zadanie nr 17 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów- 1 poz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 2.Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1, zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę 5.Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z: ?ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896 ). ?Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r. Nr 251, poz. 2514 ) 2.Katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W rubryce Producent, numer katalogowy należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania, dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty zawierające powyższe informacje. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany, aktualny dokument w terminie do ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : ?ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ), ?Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ), ?Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie kwalifikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 100, poz. 1027), ?Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania w trakcie trwania umowy oferowanych wyrobów medycznych lub wyposażeń wyrobów medycznych zgodnie z art. 3 ust. 1, pkt. 1i pkt. 15, art. 4 ust. 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia : Część II. pkt. 13 ( dotyczy to etykiety oraz instrukcji obsługi sporządzonej w języku polskim ). W przypadku nie spełnienia tego wymogu partia towaru, która nie będzie prawidłowo oznakowana i nie będzie zawierała instrukcji w języku polskim zostanie zwrócona Wykonawcy W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ Wykonawca dostarczy próbki z każdej pozycji w ilości - 1 szt. Wykonawca dostarczy oferowany produkt - próbkę w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę opisaną zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa na dostawy pozostawi w siedzibie Zamawiającego dostarczone próbki oferowanych wyrobów, które pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach