Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych - laboratorium

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska 21/23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7747790 , fax. 71 7747790
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska 21/23 21/23
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7747790, fax. 71 7747790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych - laboratorium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych - laboratorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy (zał. nr 2 do niniejszej SIWZ). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (zał. nr 5 do niniejszej SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość pakietów: 7 Pakiet nr 1. Dostawa kleju do zamykania preparatów cytologicznych typu DPX Pakiet nr 2. Dostawa końcówek do pipet Pakiet nr 3. Dostawa pojemników na mocz, pipet Pasteura Pakiet nr 4. Dostawa probówek plastikowych Pakiet nr 5. Dostawa kocówek do pipet BIOHIT Pakiet nr 6. Dostawa szkiełek mikroskopowych Pakiet nr 7. Dostawa strzykawek do dozownika seryjnego Minilab 3. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio pakiet nr 1, pakiet nr 2, pakiet nr 3, pakiet nr 4, pakiet nr 5, pakiet nr 6, pakiet nr 7. Oferta na każde zadanie podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. 4. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca będzie realizował dostawy towaru w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od wysłania zapotrzebowania faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku niezrealizowania zamówienia w określonym terminie, Zamawiający zakupi towar u osoby trzeciej po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00. - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia należy rozumieć Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku WZSOZ przy ul. Dobrzyńskiej 21-23 we Wrocławiu. 3) Zamawiający sprawdzi dostarczony towar a w razie stwierdzenia jego braków ilościowych powiadomi o tym Wykonawcę, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru towaru. 4) Zamawiający sprawdzi dostarczony towar, a w razie stwierdzenia jego wad jakościowych powiadomi o tym Wykonawcę nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru towaru lub w okresie gwarancji (przydatności do użycia) nie krótszym niż 12 miesięcy. 5) W przypadku wystąpienia wad jakościowych dostarczonego towaru, Wykonawca wymieni towar na wolny od wad na własny koszt i ryzyko, w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji od Zamawiającego. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenie towaru w czasie jego transportu oraz konsekwencje z tytułu powstałych ewentualnych strat. 7) Przedmiot zamówienia powinien posiadać maksymalny termin przydatności do użycia, gwarantujący optymalne wykorzystanie produktu. 8) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. Nr 876 z późn. zm.). 9) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać Deklarację Zgodności lub certyfikat CE (jeśli dotyczy) lub wpis (zgłoszenie) do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. (tj. Dz. U. z 2015 r. Nr 876 z późn. zm.). 10) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego towaru w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości orientacyjnego zapotrzebowania, określonego w w pakietach zamkniętych nr 1 - 7 (dla każdego z pakietów odrębnie) - stanowiącym zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalny zakres zamówienia dla każdego z pakietów nr 1 - 7 (odrębnie) wynosi 60 %. 11) Wykonawca będzie dostarczał sprzęt medyczny jednorazowego użytku i medyczne materiały zużywalne o tych samych parametrach, właściwościach, tego samego producenta jak przedstawiony w ofercie. 12) Każda dostarczona partia sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych musi posiadać etykiety umożliwiające zweryfikowanie ich tożsamości. 13) Towar musi być nowy, pełnowartościowy, oryginalnie opakowany. Opakowania zbiorcze dostarczanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych muszą posiadać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, termin przydatności do użycia, ilość, oznakowanie znakiem CE. 14) Zapłata za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru i wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 15) Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zmianie adresu poczty elektronicznej lub nr faksu. Jeżeli Wykonawca zmieni nr faksu lub adres poczty elektronicznej i nie powiadomi o tym zdarzeniu Zamawiającego, to uważa się, że zamówienie jest skutecznie złożone pod ostatnio znanym Zamawiającemu nr faksu lub adresem poczty elektronicznej. 16) Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie lub faksem na nr 71/774 77 71 lub drogą elektroniczną na adres: przetargi@wzsoz.wroc.pl o brakach lub innych trudnościach w dostawie przedmiotu umowy w terminie określonym w §2 ust. 2 w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. 17) Zamawiający wymaga wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę zawierającą opis oferowanego produktu) skutkować będzie odrzuceniem oferty. 18) Ze względu na oczekiwania Zamawiającego odnośnie odpowiedniej jakości zamawianych produktów, do opisu niektórych towarów użyto znaków firmowych z adnotacją - lub równoważny. Zamawiający oczekuje, że zaproponowany przez Wykonawców produkt będzie odpowiadał parametrom jakościowym podanego jako przykład produktu. Przez równoważny należy rozumieć towar o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany produkt spełnia wymagania jakościowe przykładowego produktu, w tym celu do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne. Jeżeli Zamawiający uzna (na podstawie dostarczonych dokumentów), że podany produkt jest gorszej jakości wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Jeśli Wykonawcy nie podadzą nazw produktów zamiennych będzie to oznaczało, że przedmiotem dostaw będą produkty wpisane przez Zamawiającego jako wymagane. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych wymagań oraz warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach