Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Piłsudskiego 11
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6963251 , fax. 084 6963251
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
ul. Piłsudskiego 11 11
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 084 6963251, fax. 084 6963251
REGON: 00030837600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/spzoz-hrubieszow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielona na 9 Pakietów, pełny opis Pakietów z podaniem ilości i asortymentu znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: Pakiet I - 2 400,00 zł; Pakiet II - 700,00 zł; Pakiet III - 1 400,00 zł; Pakiet IV - 1 000,00 zł; Pakiet V - 100,00 zł; Pakiet VI - 450,00 zł; Pakiet VII - 100,00 zł, Pakiet VIII - 100,00 zł; Pakiet IX - 300,00 zł. Łączna kwota wadium wynosi 6 550,00 zł. Wadium powinno być wniesione w jednej z form przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 3) Podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem dołączonym do SIWZ; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia - Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zaświadczenie o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego asortymentu. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/spzoz-hrubieszow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł do biopsji, toreb na wymiociny, pieluszek, pieluchomajtek...w podziale na 15 części, sprawa ZP.3520/33/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku, preparatu do dezynfekcji i innych wyrobów medycznych - 9 zadań
Dodano: 2016-07-27 - dostawa soczewek i zestawów jednorazowych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na dostawy jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (znak sprawy 55/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy cewników Foleya, rękawic j.uż. RTG, aparatów do przetaczania leków światłoczułych, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, aplikatorów gąbkowych, kasetek do badań histopatologicznych... - 27 części, sprawa znak: ZP.3520/30/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-08 - : dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych i operacyjnych (znak sprawy 47/16).
Dodano: 2016-07-05