Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 15 8323575
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 15 8323575
    REGON: 00030238500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający to grupa 4 podmiotów, w skład której wchodzą: 1. Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz- lider postępowania 2. Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki 3. Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie, Al. Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów 4. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w siedzibie Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 54 pakiety (części), o łącznej wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 18 224,62 zł lub na poszczególne pakiety następujące kwoty: Nr pakietu - / kwota wadium w zł: 1 - 382,6 ; 2 - 11,8 ; 3 - 27,3 ; 4 - 5684,04 ; 5 - 1497,57 ; 6 - 273,98 ; 7 - 968,42 ; 8 - 70,35 ; 9 - 1246,5 ; 10 - 544,08 ; 11 - 33,96 ; 12 - 47,39 ; 13 - 54,84 ; 14 - 131,1 ; 15 - 75,12 ; 16 - 106,6 ; 17 - 13,89 ; 18 - 60,72 ; 19 - 84,48 ; 20 - 31,17 ; 21 - 17,92 ; 22 - 95,83 ; 23 - 29,1 ; 24 - 1278,8 ; 25 - 204 ; 26 - 736,38 ; 27 - 65,12 ; 28 - 282,38 ; 29 - 1109,09 ; 30 - 46,32 ; 31 - 180,98 ; 32 - 308,72 ; 33 - 46,15 ; 34 - 40,05 ; 35 - 129,6 ; 36 - 63,75 ; 37 - 14,55 ; 38 - 1,86 ; 39 - 42,75 ; 40 - 2,46 ; 41 - 12 ; 42 - 48,6 ; 43 - 367,2 ; 44 - 194,4 ; 45 - 178,2 ; 46 - 15,3 ; 47 - 160,65 ; 48 - 22,89 ; 49 - 43,8 ; 50 - 11,7 ; 51 - 3,86 ; 52 - 1,5 ; 53 - 132,8 ; 54 - 990 ; Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego wskazany w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.supraholding.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach