Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
    REGON: 30238500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: 1. Igły – Pakiet nr 1, 2. Cewniki Foleya – Pakiet nr 2, 3. Szpatułki laryngologiczne – Pakiet nr 3, 4. Zestaw do lewatywy – Pakiet nr 4, 5. Wzierniki ginekologiczne – Pakiet nr 5, 6. Zawieszki do worków na mocz – Pakiet nr 6, 7. Żele – Pakiet nr 7, 8. Papiery – Pakiet nr 8, 9. Strzykawki – Pakiet nr 9, 10. Cewniki Tiemana – Pakiet nr 10, 11. Cewniki Couvelairea – Pakiet nr 11, 12. Sonda żołądkowa (zgłębnik żołądkowy) – Pakiet nr 12, 13. Kaniule do pobierania płynów – Pakiet nr 13, 14. Kaniula dotętnicza i zawór – Pakiet nr 14, 15. Zestawy – Pakiet nr 15, 16. Kraniki – Pakiet nr 16, 17. Cewniki do odsysania z regulacją siły ssania – Pakiet nr 17, 18. Jednorazowy fartuch foliowy – Pakiet nr 18, 19. Wkłucia – Pakiet nr 19, 20. Maski, rurki, zestawy, worki – Pakiet nr 20, 21. Kieliszki jednorazowe z podziałką do leków – Pakiet nr 21, 22. Pojemniki do zbiórki moczu dla dorosłych – Pakiet nr 22, 23. Strzykawki do pomp i cewników – Pakiet nr 23, 24. Przyrządy – Pakiet nr 24, 25. Jednorazowa torba na wymiociny – Pakiet nr 25, 26. Zatyczki do cewników – Pakiet nr 26, 27. Rurki, prowadnice, filtry, obwody oddechowe, maski – Pakiet nr 27, 28. Fartuchy operacyjne – Pakiet nr 28, 29. Odzież operacyjna – Pakiet nr 29, 30. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowe – Pakiet nr 30, 31. Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy – Pakiet nr 31, 32. Strzykawki do pomp infuzyjnych bursztynowe – Pakiet nr 32, 33. Igły insulinowe do wstrzykiwaczy – Pakiet nr 33, 34. Tamponada nosowa – Pakiet nr 34, 35. Elektroda neutralna jednorazowa – Pakiet nr 35, 36. Produkty do blokad nerwów obwodowych pod kontrolą USG – Pakiet nr 36, 37. Żel do cewnikowania – Pakiet nr 37, 38. Kaniule – Pakiet nr 38, 39. Jednorazowe wkłady kontrastu – Pakiet nr 39, 40. Przewód do cystoskopii i resektoskopii – Pakiet nr 40, 41. Elektrody EKG dla dorosłych – Pakiet nr 41, 42. Zaciskacz do pępowiny – Pakiet nr 42, 43. Zestaw do toracentezy/paracentezy – Pakiet nr 43, 44. Opaski identyfikacyjne dla noworodków – Pakiet nr 44, 45. Łącznik do drenów i cewników – Pakiet nr 45, 46. Łącznik schodkowy – Pakiet nr 46. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku niepodpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach