Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2020-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala, stanowiących 12 odrębnych zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa włókien światłowodowych do lasera LITHO LHT 0885-0914 Zadanie nr 2 – Dostawa osprzętu - 8 pozycji Zadanie nr 3 – Dostawa worków stomijnych, Zadanie nr 4 – Dostawa zestawów do amniopunkcji Zadanie nr 5 – Dostawa sprzętu do pomiaru ciśnienia, podawania preparatów krwiopochodnych, leków Zadanie nr 6 – Dostawa akcesoriów do badań endo- i bronchoskopowych Zadanie nr 7 – Dostawa rurek tracheostomijnych, zestawów do transfuzji, konikotomii i odsysania Zadanie nr 8 – Dostawa układów oddechowych do respiratora ASTRAL 150 Zadanie nr 9 – Dostawa termometrów Zadanie nr 10 – Dostawa zestawów zabezpieczających do endoskopów Zadanie nr 11 – Dostawa akcesoriów do pomiaru rzutu serca w technologii PICCO Zadanie nr 12 – Dostawa cewnika zewnętrznego Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera załączniki nr 1 do SIWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7.2. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2.Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji lub określać indywidualne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym dokumenty wskazane w rozdziale. 6 SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa Pean jednorazowy prosty 14 cm.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pincety automatycznej jednorazowej prostej 14 cm, Peam jednorazowy prosty 14 cm
Dodano: 2021-12-10 - Zakup 400 szt. maseczek ochronnych
Dodano: 2021-10-08 - Indywidualne środki ochronne – maseczki medyczne 100 sztuk.
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa torebek do transportu próbek materiału zakaźnego.
Dodano: 2021-06-18