Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul.Kard. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 672 561 , fax. 897 672 966
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
    ul.Kard. St. Wyszyńskiego 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 672 561, fax. 897 672 966
    REGON: 30845900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć niżej wymienione dokumenty, w tym próbki zaoferowanego asortymentu na potwierdzenie zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego: 1) Dotyczy wszystkich Części i pozycji karty katalogowe producenta/ inne materiały informacyjne producenta (w języku polskim) zawierające opis oferowanego asortymentu, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem, której Części i pozycji dotyczy. 2) Dotyczy Części 8, poz. 2,3. dokument zawierający wyniki badań potwierdzające obniżoną przenikalność dla podtlenku azotu. 3) Dotyczy Części zamówienia nr: 17,18 (wszystkie pozycje), 19 (wszystkie pozycje), 21 (dotyczy pozycji 1 i 2), 33 (wszystkie pozycje), 39 (poz. 1,2,3,4), 40 (dot. pozycji 1), 41, 42 (dot. poz.1,10,11,24,44,45; wyrobów z gazy oznaczone symbolem „*”- tj. poz. 5,7,8,9,35-43; poz. 6 dot. wyrobów z włókniny), 47 (dot. poz. 2- 4), 49 (dot. poz 1,2) karty danych technicznych oferowanych wyrobów. 4) Dotyczy Części zamówienia nr 21, poz. 1. certyfikat /inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy PN-EN 868 cz. 3 i 5 i PN - EN ISO 11 607 wystawiony przez producenta. 5) Dotyczy Części zamówienia nr 21 poz. 1 karta danych technicznych potwierdzająca wytrzymałość oferowanego wyrobu na rozciąganie na sucho CD-min. 3,4 kN/m, min. MD-6,4 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie na mokro CD-min. 1,1 kN/m, MD-min. 2,1 kN/m, wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach minimalnie 600 mN. 6) Dotyczy Części zamówienia nr 21 poz. 2 dokument wydany przez niezależne laboratorium potwierdzający szczelność mikrobiologiczną papieru, zgodną z normą DIN 58953-6. 7) Dotyczy Części zamówienia nr 21 poz. 2 Certyfikat/ inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy PN EN ISO 11607-1 oraz PN EN 802-2 wystawiony przez producenta. 8) Dotyczy Części zamówienia nr 21 poz. 2 karta danych technicznych potwierdzająca, że oferowany wyrób jest wykonany z papieru krepowego miękkiego (w dwóch kolorach) z 100% włókna celulozowego oraz posiada wytrzymałość na rozciąganie: na sucho nie mniej niż 1,8 kN/m (w kierunku walcowania) i nie mniej niż 1,3 kN/m w kierunku poprzecznym; na mokro odpowiednio min. 0,7 kN/m i min. 0.4kN/m. 9) Dotyczy Części zamówienia nr 22 poz. 1 certyfikat/inny dokument wystawiony przez producenta o spełnieniu normy ISO 11138 przez oferowany wyrób. 10) Dotyczy Części zamówienia nr 22 poz. 2,4,6,8,9 certyfikat/inny dokument wystawiony przez producenta o spełnieniu normy ISO 11140 przez oferowany wyrób. 11) Dotyczy Części zamówienia nr 22 poz. 10 certyfikat/inny dokument wystawiony przez producenta potwierdzający zgodność substancji testowej w oferowanym wyrobie z ISO 15883. 12) Dotyczy Części zamówienia nr 36 Certyfikat/ inny dokument wystawiony przez producenta o spełnieniu normy ISO 22716:2007 przez oferowany wyrób. 13) Dotyczy Części zamówienia nr 36 dokument potwierdzający przeprowadzenie badań czystości mikrobiologicznej, nie starszych niż z 2013 r., na obecność Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans oraz Escherichia coli. 14) Dotyczy Części 39 certyfikat/inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane wyroby normy EN-13795 w zakresie podwyższonego poziomu funkcjonalności (HIGH PERFORMANCE) wystawiony przez producenta. 15) Dotyczy Części 40 poz. 1 certyfikat/inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane wyroby normy PN-EN-455 wystawiony przez producenta. 16) Dotyczy Części 41 certyfikat/inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowane wyroby normy PN-EN 455-1,-2,-3,-4; EN 556; EN 420; EN 374; EN 388; ASTM F 1670, ASTM F1671. 17) Dotyczy Części zamówienia nr 42 (wyrobów z gazy oznaczonych symbolem „*”-tj. poz. 5,7,8,9, 35 -43) deklaracje zgodności dla oferowanych wyrobów medycznych oraz zgłoszenia/wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla wyrobów, które tego wymagają zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych. 18) próbki oferowanych wyrobów zgodne z wymaganiami Zamawiającego, dla pozycji określonych w Częściach: 1, 2, 3, 4, 6,7, 8, 10, 11, 14, 15, 16,20, 21, 27, 30, 31, 34, 35, 37, 39, 40, 41, 43, 44, 45, 49 wraz z zaznaczeniem na opakowaniu nazwy Wykonawcy, nr Części i pozycji, której próbka dotyczy. UWAGA: W/w dokumenty , w tym próbki stanowią integralną część oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. Oferta, która nie będzie zawierała w/w dokumentów lub próbek będzie podlegała odrzuceniu jako niegodna z SIWZ. Ponadto do oferty należy załączyć: - Wypełniony formularz cenowy (zał. Nr 1 do SIWZ) - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. Nr 2 do SIWZ). - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał.Nr 3 do SIWZ). - Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne/wyroby będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie dostarczy deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. - Oświadczenie producenta o kompatybilności strzykawek z dedykowanymi pompami Ascor. (dotyczy Części nr 1 poz.3 i 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach