Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU - 17 ZADAŃ

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU - 17 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 17 nw. zadaniach: Zadanie nr 1 - Dostawa drenów i końcówek do odsysania. Zadanie nr 2 - Dostawa zestawów drenażowych i do punkcji opłucnej. Zadanie nr 3 - Dostawa łączników do cewników centralnych lub obwodowych. Zadanie nr 4 - Dostawa nakłuwaczy oraz lancetów. Zadanie nr 5 - Dostawa misek do maceratora. Zadanie nr 6 - Dostawa drobnego sprzętu dla noworodków. Zadanie nr 7 - Dostawa okularków do fototerapii dla noworodków. Zadanie nr 8 - Dostawa fartuchów flizelinowych. Zadanie nr 9 - Dostawa folii chirurgicznej i serwet operacyjnych. Zadanie nr 10 - Dostawa opatrunku hemostatycznego. Zadanie nr 11 - Dostawa podkładów chłonnych. Zadanie nr 12 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych. Zadanie nr 13 - Dostawa rurek dotchawicznych do opieki długoterminowej. Zadanie nr 14 - Dostawa aparatów do podawania leków, kompatybilnych z pompą infuzyjną PLUM A oraz filtrów powietrza do inkubatora Giraffe. Zadanie nr 15 - Dostawa układów oddechowych i akcesoriów do respiratora FABIAN. Zadanie nr 16 - Dostawa ubrań chirurgicznych Zadanie nr 17 - Dostawa kaloszy operacyjnych. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają załączniki nr 1-17 do SIWZ, określające wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw cząstkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach