Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego j. uż. na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. zo.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego j. uż. na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego j. uż. - 46 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: PAKIET 1 - 1.800,00 zł ( jeden tysiąc osiemset zł 00/100 ) PAKIET 2 - 950,00 zł ( dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 3 - 400,00 zł ( czterysta zł 00/100 ) PAKIET 4 - 400,00 zł ( czterysta zł 00/100 ) PAKIET 5 - 950,00 zł ( dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 6 - 350,00 zł ( trzysta pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 7 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 8 - 100,00 zł ( Sto zł 00/100 ) PAKIET 9 - 400,00 zł ( czterysta zł 00/100 ) PAKIET 10 - 300,00 zł ( trzysta zł 00/100 ) PAKIET 11 - 70,00 zł ( siedemdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 12 - 200,00 zł ( dwieście zł 00/100 ) PAKIET 13 - 300,00 zł ( trzysta zł 00/100 ) PAKIET 14 - 500,00 zł ( pięćset zł 00/100 ) PAKIET 15 - 500,00 zł ( pięćset zł 00/100 ) PAKIET 16 - 700,00 zł ( siedemset zł 00/100 ) PAKIET 17 - 50,00 zł ( pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 18 - 550,00 zł ( pięćset pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 19 - 200,00 zł ( dwieście zł 00/100 ) PAKIET 20 - 1.000,00 zł ( jeden tysiąc zł 00/100 ) PAKIET 21 - 50,00 zł ( pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 22 - 1.100,00 zł ( jeden tysiąc sto zł 00/100 ) PAKIET 23 - 450,00 zł ( czterysta pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 24 - 200,00 zł ( dwieście zł 00/100 ) PAKIET 25 - 250,00 zł ( dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 26 - 100,00 zł ( sto zł 00/100 ) PAKIET 27 - 450,00 zł ( czterysta pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 28 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 29 - 500,00 zł ( pięćset zł 00/100 ) PAKIET 30 - 100,00 zł ( sto zł 00/100 ) PAKIET 31 - 30,00 zł ( trzydzieści zł 00/100 ) PAKIET 32 - 500,00 zł ( pięćset zł 00/100 ) PAKIET 33 - 800,00 zł ( osiemset zł 00/100 ) PAKIET 34 - 300,00 zł ( trzysta zł 00/100 ) PAKIET 35 - 1.100,00 zł ( jeden tysiąc sto zł 00/100 ) PAKIET 36 - 400,00 zł ( czterysta zł 00/100 ) PAKIET 37 - 700,00 zł ( siedemset zł 00/100 ) PAKIET 38 - 300,00 zł ( trzysta zł 00/100 ) PAKIET 39 - 200,00 zł ( dwieście zł 00/100 ) PAKIET 40 - 50,00 zł ( pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 41 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 42 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) PAKIET 43 - 300,00 zł ( trzysta zł 00/100 ) PAKIET 44 - 100,00 zł ( sto zł 00/100 ) PAKIET 45 - 1.300,00 zł ( jeden tysiąc trzysta zł 00/100 ) PAKIET 46 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt zł 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 1.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 3) - 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz. U. Nr 188 poz. 1155) ) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1) - pkt. 5) 2.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz. U. Nr 188 poz. 1155) ) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 6)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie ( minimum 2 dostawy ) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. 2.Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. 3.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w. dokumentów, a w przypadku braku obowiązku posiadania, każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan. 3. Dokumenty dodatkowe: 1.Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2.Podpisany przez Osoby Uprawnione wzór umowy - zał. nr. 2 do SIWZ. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium. 4.Uzupełniony formularz cenowy oferty - zał. nr. 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach