Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego III

Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Szponara 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2782824 , fax. 012 2782824
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego
    ul. Szponara 20 20
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2782824, fax. 012 2782824
    REGON: 35067468700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fotela ginekologicznego ( 1 szt). 3Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko sprzęt do siedziby Zamawiającego i dokonać przeszkolenia personelu. 4 Sprzęt musi posiadać wymagane przepisami oznakowanie, instrukcje używania oraz etykiety w języku polskim. 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego na następujących warunkach: 1) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania sprzętu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii faxem; 2) wymiana sprzętu na nowy po trzeciej naprawie tego samego elementu; 3) bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35; 4) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta. Ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa urządzenia); 5)Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne do zakupionego sprzętu w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy. 6Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33.19.23.00-5 Meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych z art. 22 PZP, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ bądź załącznik nr 5a do SIWZ - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 3 7) Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, czterech usług i dostaw o wartości nie mniejszej niż oferowana dostawa, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr 4 8) Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 usługi i dostawy zostały wykonane należycie. 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 10) Dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2) do 7.1.4) oraz 7.1.8), 7.9.9) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 11) Dokumenty wymienione w pkt. 7.1.1), 7.1.5), 7.1.6) i 7.1.7) muszą być złożone w oryginale. 12) Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji ponad 24 miesiace
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach