Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (059) 87 74 500 , fax. (059) 84 74 510
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
ul. Tuwima 37
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. (059) 87 74 500, fax. (059) 84 74 510
REGON: 77097910500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 3.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 zadania: • Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt., • Zadanie 1 – dostawa infantometru dziecięcego – 1 szt., 3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) 3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami) 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Załącznik nr 1 o SIWZ, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 6.1.1 –Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz asortymentowo-cenowy jako załącznik do formularza oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.2. 6.1.2 - oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z 5.1.1 SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.3 - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.1.4 - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6.1.5 -Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. 6.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-12 - Zakup łóżek na Pododdział Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa rejestratora holterowskiego ekg z oprogramowaniem aktywującym i obsługującym urządzenie oraz aparatu ekg 12-kanałowego wraz z dedykowanym stolikiem i drukarką zewnętrzną laserową
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-11-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-09-26 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZD. 1. inkubatorów do przechowywania KKP i ZD. 2. rollerów elektrycznych / automatycznych do wyciskania krwi z drenów
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa sprzętu medycznego - sprawa 75/TP/2023
Dodano: 2023-08-18