Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DLA ZASPOKOJENIA BIEŻĄCYCH POTRZEB PACJENTÓW SZPITALA

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032 , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DLA ZASPOKOJENIA BIEŻĄCYCH POTRZEB PACJENTÓW SZPITALA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3 – materiały medyczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa do magazynu sanitarnego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o. sprzętu medycznego i materiałów niezbędnych dla zaspokojenia bieżących potrzeb pacjentów szpitala. Przedmiot zamówienia zgrupowany został w 19 pakietach. Szczegółowy wykaz elementów tworzących poszczególne pakiety stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Termin dostaw: nie dłuższy niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia . Zgłoszenie w formie pisemnej, telefonicznej bądź mailowej. 4. Wszelkie ilości wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi. Wielkości dostaw asortymentu uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ich zmniejszenie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń stron. 5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia w godz. od 8.00 do 12.00 na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. 6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę VAT: (oryginał + kopia) oraz w formie elektronicznej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. 8. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 9. Zamawiający oczekuje materiałów i sprzętu medycznego wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje, zgodnie z przeznaczeniem. 10. Na każde wezwanie Zamawiającego na każdą pozycję oferowanych produktów należy przedstawić katalog, ulotkę lub opis techniczny. 11. W sytuacjach wątpliwych Zamawiający poprosi Wykonawcę o złożenie próbek. 12. Przedmiot oferty powinien spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 13. Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 16. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 19. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 20. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla danej części zamówienia (Pakietu) o której mowa w Dziale III SIWZ. 21. Zamawiający przewiduje stosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach