Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego i łózek szpitalnych do SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego i łózek szpitalnych do SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i łózek szpitalnych do SPZOZ w Łukowie. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Wózek do przewożenia chorych ze sterowaniem hydraulicznym; Pakiet nr 2 - Aparat EKG; Pakiet nr 3 - Zestaw do laryngoskopii noworodków do trudnej intubacji; Pakiet nr 4 - Lampa łóżeczkowa do fototerapii dla noworodków; Pakiet nr 5 - Pulsoksymetr transportowy; Pakiet nr 6 - Łóżko szpitalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiot zamówienia: 1) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2015 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) musi być nieużywany - tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, 3) spełniać właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej, 4) posiadać deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679), 5) musi gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych. Wykonawca w zakresie pakietu nr 1, 2, 4 i 5 zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego szkolenia stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji Przedmiotu umowy. Szkolenie odbędzie się w wymiarze 2 godzin zegarowych na poszczególnych oddziałach i pracowni na których będzie użytkowany przedmiot umowy, po uprzednim uzgodnieniu jego terminu z Zamawiającym. Przeprowadzenie szkolenia zostanie udokumentowane stosownym zaświadczeniem wystawionym przez Wykonawcę dla każdego z jego uczestników. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania w okresie gwarancji przeglądów i konserwacji Przedmiotu zamówienia (min. co 12 miesięcy) oraz zgodnie z wymaganiami producenta (Przegląd i konserwacja nie dotyczy pakietów nr 1, 3 i 6)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi 850 PLN. W SIWZ wadium podzielono na pakiety.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji (termin gwarancji powyżej 24 miesięcy maksymalnie do 48 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www2.spzoz.lukow.pl/aktualnosci/kanal-274/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną