Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego do szkoleń w zakresie ratownictwa medycznego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego do szkoleń w zakresie ratownictwa medycznego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, w następującym asortymencie i ilościach: WYPOSAŻENIE PRACOWNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO sala I; sala II l.p. Artykuł Ilość SALA I I. STANOWISKO DO NAUKI RESUSCYTACJI 1 defibrylator półautomatyczny treningowy 4 kpl. 2 zestaw medyczny PSP R-1 w torbie 4 kpl. 3 worek samorozprężalny komplet 4 kpl. 4 worek samorozprężalny dla dzieci (komplet) 2 kpl. 5 maski twarzowe w dwóch rozmiarach 2 kpl. 6 reduktor 2 kpl. 7 butla tlenowa 2 kpl. 8 fantom osoby dorosłej 4 kpl. 9 fantom niemowlęcia 2 kpl. II. STANOWISKO DO UDRAŻNIANIA DRÓG ODDECHOWYCH 1 rurki ustno-gardłowe wielorazowe typu Guedela 2 kpl. 2 Ssak ręczny 2 kpl. 3 Maska krtaniowa 2 kpl. 4 fantom do nauki przyrządowego udrażniania dróg oddechowych 2 kpl. 5 fantom osoby dorosłej 2 kpl. III. STANOWISKO DO PRZYRZĄDOWEJ WENTYLACJI DRÓG ODDECHOWYCH 1 mini-analyser treningowy do nauki wentylacji przyrządowej 2 kpl. 2 worek samorozprężalny 2 kpl. 3 maski twarzowe 2 kpl. 4 reduktor 1 kpl. 5 butlę tlenową 1 kpl. SALA II I. STANOWISKO DO NAUKI STABILIZACJI ZŁAMAŃ ZWICHNIĘĆ SKRĘCEŃ 1 zestaw medyczny R- 1 1 kpl. 2 kończyny traumatyczne 2 kpl. 3 kołnierze szyjne, 6 kpl. 4 szyny typu Kramer 2 kpl. 5 zestaw do symulacji obrażeń 2 kpl. 6 szkielet człowieka, 1 kpl. 7 szyny próżniowe 1 kpl. 8 materac próżniowy 1 kpl. II. STANOWISKO DO NAUKI EWAKUCACJI I SEGREGACJI 1 zestaw do prowadzenia segregacji mały 1 kpl. 2 zestaw do prowadzenia segregacji duży 2 kpl. 3 fantom osoby dorosłej do nauki ewakuacji 4 kpl. 4 nosze typu deska 1 kpl. 5 nosze podbieraki 1 kpl. 6 kamizelkę - szyna kręgosłupowa typu KED 2 kpl. 7 kołnierze szyjne 5 kpl. 8 opatrunek Ashermanna 2 kpl. 9 szyny Kramera 1 kpl. 10 Nosze typu SKED 1 kpl. 11 Wyciąg do złamań kończyn dolnych- dla dorosłych 1 kpl. 12 Wyciąg do złamań kończyn dolnych- dla dzieci 1 kpl. III. STANOWISKO DO NAUKI POSTĘPOWANIA Z OBRAŻENIAMI CHEMICZNYMI, TERMICZNYMI, ELEKTRYCZNYMI 1 kończyny traumatyczne 2 kpl. 2 zestaw do symulacji obrażeń, 1 kpl. 3 Opatrunki hydrożelowe schładzające 1 kpl. 4 aparat do płukania oka 2 kpl. 5 folie izotermiczne 10 kpl. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia). 3.3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi. 3.5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 24 miesiące; 3.6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 3.7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. 3.8. Oferowany sprzęt medyczny winien spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. 3.9. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 3.10. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającą w pkt. 1 SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ (ppkt. 14.32., wiersz 9.). 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach