Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg
- Adres: 62400 Słupca, ul. Traugutta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
- Data zamieszczenia: 2017-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
ul. Traugutta 7
62400 Słupca, woj. wielkopolskie
tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
REGON: 30662100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do SPZOZ w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest zakup i dostawa sprzętu medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy, zgrupowanego w 4 pakietach: Pakiet nr 1 - Monitory pacjenta – 5 szt. i centrala systemu monitorowania Pakiet nr 2 – Defibrylator z kardiowersją, stymulacją zewnętrzną, pomiarem SpO2 Pakiet nr 3 – Defibrylator ze stymulacją i monitoringiem Pakiet nr 4 – Respirator transportowy Szczegółowy opis poszczególnych pakietów zawierają załączniki nr 6-10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy o roku produkcji 2016 lub 2017. Sprzęt musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenia, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg gwarancji. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni dostęp do części eksploatacyjnych i zamiennych w czasie gwarancji i w okresie min. 10 lat po gwarancji. Zamawiający wymaga dostępu do dokumentacji technicznej oraz współpracy serwisu Wykonawcy z osobą odpowiedzialną za stan techniczny sprzętu w SPZOZ w Słupcy w zakresie udostępniania informacji niezbędnych do obsługi i napraw sprzętu. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w dwóch ratach. Pierwsza rata w wysokości 95% wartości brutto płatna w terminie 60 dni od dostawy sprzętu i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, druga rata w wysokości 5% wartości brutto płatna w terminie do dnia 31.01.2018 r. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
Dodano: 2024-04-30 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej”
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla ZZOZ w Czarnkowie
Dodano: 2024-04-26 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego do pracowni endoskopii
Dodano: 2024-04-03 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego - zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14