Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku (II)

Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (059) 87 74 500 , fax. (059) 84 74 510
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
    ul. Tuwima 37
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (059) 87 74 500, fax. (059) 84 74 510
    REGON: 77097910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku (II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 7 zadań: • Zadanie 1 – dostawa unitu stomatologicznego • Zadanie 2 – dostawa spirometru • Zadanie 3 – dostawa asystora trzyszufladowego • Zadanie 4 – dostawa krzesła do zdjęć rtg • Zadanie 5– dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt • Zadanie 6– dostawa wózka inwalidzkiego • Zadanie 7– dostawa wagi niemowlęcej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ. Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca musi dostarczyć do oferty następujące oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań, 2. Wypełniony formularz oferowanych przedmiotów - wg wzoru stanowiącego Załącznik 2.1 – 2.7 do SIWZ (tylko w zakresie zadań na które składana jest oferta) – dotyczy wszystkich Zadań, 3. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań, 4. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ – dotyczy wyłącznie zadania nr 1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w punkcie punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w punkcie 6. 1. niniejszej SIWZ lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa ten sam komplet dokumentów co wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach