Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
ul. E. Ciołka 11 11
01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
REGON: 00101839600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego Stołu do terapii metodą Bobath - 1 szt. wraz z jego dostawą do Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie, odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu, instalacji, poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy- rok produkcji 2012, kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt medyczny dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego o ile przepisy tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych stołów zabiegowych - szt. 3 wraz z ich dostawą do Przychodni przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu, instalacji , poprawności działania. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2012, kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego o ile przepisy tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej lampy operacyjno - statywowej wraz z jej dostawą do Przychodni przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie , odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu, instalacji, poprawności działania. Dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2012, kompletne, oznakowane znakiem CE, muszą posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim oraz dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego o ile przepisy tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 339192204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną