Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-011 Szczecin, Mieszka I
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 888 42 31, , fax. 91 888 42 33
- Data zamieszczenia: 2020-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
Mieszka I 33
71-011 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 888 42 31, , fax. 91 888 42 33
REGON: 81164048200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.999szczecin.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do Ośrodka Symulacji Medycznych w Międzyzdrojach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie w Pakietach. Kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne; 33191000-5 – Urządzenie sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne; 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie: 1. Nr 1 Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń i karetek wraz ze środkiem do dezynfekcji 2. Nr 2 Transportowa komora izolacyjna 3. Nr 3 Termometr douszny 4. Nr 4 Pakiet ochrony izolacyjnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale; 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 (pakiet nr 1-4) do SIWZ 3) Oświadczenie wstępne - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aktywnej platformy do ćwiczeń
Dodano: 2023-11-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie.
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 9 zadań
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-05-29 - ZAKUP I DOSTAWA ZINTEGROWANEGO LARYNGOLOGICZNEGO TORU WIZYJNEGO Z NASOFIBEROSKOPEM
Dodano: 2023-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA DIAGNOSTYCZNEGO MIKROSKOPU LARYNGOLOGICZNEGO
Dodano: 2023-02-17 - DOSTAWA – SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-14 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 2 zadania
Dodano: 2022-10-31 - Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych.
Dodano: 2022-10-27 - Zakup wielofunkcyjnego aparatu USG z 4 głowicami
Dodano: 2022-10-19