Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego - deski ortopedyczne, wielorozmiarowe kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, zestawy szyn Kramera - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie zespołów ratownictwa medycznego funkcjonujących na terenie województwa wielkopolskiego w dodatkowy sprzęt medyczny w postaci: - desek ortopedycznych z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów, - wielorozmiarowych kołnierzy ortopedycznych wielokrotnego użytku dla dorosłych, - wielorozmiarowych kołnierzy ortopedycznych wielokrotnego użytku dla dzieci, - zestawów szyn Kramera wykonanych z tworzywa sztucznego. II. Deska ortopedyczna z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów - 228 szt. 1. wykonana z tworzywa sztucznego; 2. zmywalna; 3. przenikliwa dla promieni X w stopniu umożliwiającym diagnostykę RTG; 4. zwężenie dolnego końca deski; 5. wyposażona w minimum 14 uchwytów do przenoszenia, rozmieszczonych na obwodzie deski; 6. wyposażona w minimum 5 punktów na dłuższej stronie deski do mocowania pasów; 7. wyposażona w minimum 4 pasy zabezpieczające o regulowanej długości, dwuczęściowe z obrotowymi metalowymi karabińczykami oraz metalowymi spięciami typu klamra; 8. wyposażona w unieruchomienie głowy wielokrotnego użytku składające się z podkładki oraz 2 klocków stabilizujących z otworami usznymi i 2 paskami spinającymi; 9. waga deski (bez unieruchomienia głowy i pasów) maksymalnie 8 kg; 10. szerokość deski minimum 45 cm; 11. należy podać markę i model, załączyć folder, szczegółowy opis i deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu medycznego. III. Wielorozmiarowy kołnierz ortopedyczny wielokrotnego użytku dla dorosłych - 570 szt. 1. jednoczęściowy; 2. wodoodporny, zmywalny; 3. wielokrotnego użytku; 4. z regulacją żuchwy i potylicy; 5. z możliwością badania tętna na tętnicy szyjnej; 6. przenikliwy dla promieni X; 7. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego. IV. Wielorozmiarowy kołnierz ortopedyczny wielokrotnego użytku dla dzieci - 228 szt. 1. jednoczęściowy; 2. wodoodporny, zmywalny; 3. wielokrotnego użytku; 4. z regulacją żuchwy; 5. z możliwością badania tętna na tętnicy szyjnej; 6. przenikliwy dla promieni X; 7. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego V. Zestaw szyn Kramera - 114 szt. 1. w powleczeniach wykonanych z tworzywa sztucznego; 2. w różnych rozmiarach; 3. torba na zestaw; 4. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego. Uwaga ! Wymagana gwarancja: minimum 12 miesięcy. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy: dostarczą łącznie z ofertą do każdego zaoferowanego sprzętu folder, szczegółowy opis oraz deklarację zgodności CE dla deski ortopedycznej. Zamawiający dopuszcza w charakterze opisu wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu medycznego, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ W ofercie należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu medycznego umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 10/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-07-22 - zakup wraz z instalacją urządzeń medycznych: zbiorniki kriogeniczne, zamrażarka do głębokiego mrożenia
Dodano: 2016-07-22 - Leasing: aparatu do automatycznej ekstrakcji kwasów nukleinowych, zestawu do przeprowadzenia zautomatyzowanej reakcji PCR z certyfikatem diagnostycznym, zestawu do ilościowego PCR z certyfikatem diagnostycznym dla Laboratorium Mikrobiologii
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu MINIBUS - 1 szt. oraz ambulansu sanitarnego typu C dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa kardiotokografu do ciąży pojedynczej kompatybilnego z Centralą Monako i pozostałymi aparatami pracującymi w Centrali, do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa stacji diagnostycznej dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Dodano: 2016-07-06 - DZ-751-19/16 Zakup aparatury i sprzętu medycznego do udzielania świadczeń gwarantowanych w zakresie leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-01