Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 91-520 Łódź, Okólna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
- Data zamieszczenia: 2020-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
Okólna 181
91-520 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
REGON: 47321127100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181 w ramach realizacji zadania pn.: • „Sprzęt do fizykoterapii pacjentów z uszkodzeniem ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na rok 2020 – dotyczy części 1 i 2, • „Poprawa jakości rehabilitacji pacjentów poprzez zakup nowego sprzętu do Oddziału Rehabilitacji Szpitala w Tuszynie” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na rok 2020 – dotyczy części 3, 4, 5, 2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione sprzęty, które zostały określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1 Część 1: A) Aparat do fizykoterapii - 1 szt., B) Okulary – 2 pary, C) Sonda prysznicowa - 1 szt, D) Stolik z uchwytem do sondy prysznicowej – 1 szt. E) Głowica bezobsługowa – szt. 1. Część 2: Stół - 2 szt. Część 3: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt. B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt. C) Lampa – 2 szt. D) Drenaż limfatyczny – 1 szt. Część 4: A) Leżanki drewniane – 5 szt. B) Komplet podwieszek do kinezyterapii – 2 kpl. C) Poręcze i tor do nauki chodu – 2 szt. D) Sprzęt drobny D.1) Poduszki sensometryczne – 8 szt. D.2) Klin – 4 szt. D.3) Klin do terapii przeciwobrzękowej – 2 szt. D.4) Wałek pod kolana – 10 szt. D.5) Ciężarki na rzepy – 18 szt. D.6) Gumy 25 m – 3 szt. D.7) Piłka do siatkówki – 2 szt. D.8) Piłeczki do ćwiczeń manualnych – 11 szt. D.9) Piłka do ćwiczeń 65 cm – 10 szt. Część 5: A) Rowerek treningowy – 2 szt. B) Orbitrek – 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora na potrzeby ZOZ w Łęczycy
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa i uruchomienie lampy do tomografu oraz utylizacja starych części, który jest wykorzystywany do diagnostyki pacjentów leczonych w Centrum Zdrowia Psychicznego Powiatu Sieradzkiego
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa aparatury medycznej w ramach Umowa o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-0114/22-00/305/2023/304 Projektu pn. „Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego (...)
Dodano: 2024-01-09 - dostawa sprzętu i aparatury medycznej: kabina ciszy, audiometr, unit laryngologiczny, analizator składu ciała, stanowisko do sterylizacji
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa stanowiska do sterylizacji
Dodano: 2023-12-11