Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Sosnowa 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2424897, 2421360 , fax. 063 2424897
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji
ul. Sosnowa 14 14
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2424897, 2421360, fax. 063 2424897
REGON: 00060087500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdikonin.lm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I: szafki przyłóżkowe - szt.189 wózki do transportu żywności -szt.10 wózki do transportu chorego leżącego - szt. 21 wózki do toalet - szt.13 wózki do brudnej bielizny -szt. 15 wózki opatrunkowo-zabiegowe -szt.10 wózki do sterylizacji -szt.19 stanowisko do poboru krwi - szt.9 stolik zabiegowe -szt. 23 stoły do narzędzi średnie-szt.14 stoły do narzędzi duże -szt.4 stoliki do instrumentowania -szt.8 podnóżki - szt.7 Pakiet II wagi lekarskie -szt.10 rolki do przełożenia pacjenta -szt. 21 materace przeciwodleżynowe zmiennociśnieniowe-szt.23 materac przeciwodleżynowy powietrzny - szt.1 materac do ogrzewania stołu operacyjnego -szt.1 kosze pedałowe dzielone- szt.68 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.1posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej połowy ceny oferty brutto. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokumentu jego aktualności 3.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /odpowiedzialne za wykonanie zadania/ 4.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej połowę wartości oferty brutto 5.wzory kart gwarancyjnych dla każdego sprzętu oddzielnie 6.załącznik nr 4 opisy techniczne /załączone do SIWZ/ dla każdego sprzętu oddzielnie z potwierdzeniem ,że proponowany sprzęt spełnia wymogi SIWZ 7.specyfikacje sprzętu z podaniem ilości, ceny jednostkowej,wartości netto,VAT,wartości brutto
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdikonin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2013-10-16 - Dostawa wózków, szafek, parawanów, podestów
Dodano: 2013-04-19 - Dostawa mebli medycznych: szafek przyłóżkowych
Dodano: 2013-01-08 - Dostawa wózków do transportu chorych, łóżek szpitalnych, szafek, materacy i parawanów
Dodano: 2012-04-23 - Dostawa szafek, wózków do transportu chorych, parawanów.
Dodano: 2011-12-28 - Zakup, dostawa i montaż mebli medycznych, biurowych i gospodarczych Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2011-01-27 - Dostawa sprzętu i mebli medycznych ze stali nierdzewnej, stołu operacyjnego i diodowej, mobilnej lampy operacyjnej
Dodano: 2010-05-14 - Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2009-09-08