Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sosnowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2424897, 2421360 , fax. 063 2424897
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji
    ul. Sosnowa 14 14
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2424897, 2421360, fax. 063 2424897
    REGON: 00060087500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdikonin.lm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I: szafki przyłóżkowe - szt.189 wózki do transportu żywności -szt.10 wózki do transportu chorego leżącego - szt. 21 wózki do toalet - szt.13 wózki do brudnej bielizny -szt. 15 wózki opatrunkowo-zabiegowe -szt.10 wózki do sterylizacji -szt.19 stanowisko do poboru krwi - szt.9 stolik zabiegowe -szt. 23 stoły do narzędzi średnie-szt.14 stoły do narzędzi duże -szt.4 stoliki do instrumentowania -szt.8 podnóżki - szt.7 Pakiet II wagi lekarskie -szt.10 rolki do przełożenia pacjenta -szt. 21 materace przeciwodleżynowe zmiennociśnieniowe-szt.23 materac przeciwodleżynowy powietrzny - szt.1 materac do ogrzewania stołu operacyjnego -szt.1 kosze pedałowe dzielone- szt.68
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.1posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej połowy ceny oferty brutto. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokumentu jego aktualności 3.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /odpowiedzialne za wykonanie zadania/ 4.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej połowę wartości oferty brutto 5.wzory kart gwarancyjnych dla każdego sprzętu oddzielnie 6.załącznik nr 4 opisy techniczne /załączone do SIWZ/ dla każdego sprzętu oddzielnie z potwierdzeniem ,że proponowany sprzęt spełnia wymogi SIWZ 7.specyfikacje sprzętu z podaniem ilości, ceny jednostkowej,wartości netto,VAT,wartości brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdikonin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach