Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2014-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego dla UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego zwanego dalej sprzętem, dla Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f oraz 4g do SIWZ, wraz z osprzętem, instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 2.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Kardiomonitor (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w zał. 4a do SIWZ, Część 2 - Pompa infuzyjna objętościowa (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w zał. 4b do SIWZ, Część 3 - Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa (4 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ, Część 4 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ, Część 5 - Perymetr komputerowy (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4e do SIWZ, Część 6 - Aparat do EKG (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4f do SIWZ, Część 7 - Głowica przezprzełykowa do echokardiografu (1 szt.) - o parametrach technicznych określonymi w załączniku 4g do SIWZ, 3.Wymieniony wyżej sprzęt dostarczony zostanie wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 4.Dostawa sprzętu o którym mowa w pkt. 1 i 2, na koszt Wykonawcy, nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7 oraz ul. Smoluchowskiego 17. 5.Wykonawca dostarczy, zainstaluje sprzęt oraz przeszkoli pracowników z zakresu podstaw jego eksploatacji,w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 6.O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 7.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 9.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2014 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331951004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 3250 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 - 350 zł Część 2 - 200 zł Część 3 - 350 zł Część 4 - 500 zł Część 5 - 950 zł Część 6 - 100 zł Część 7 - 800 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki, 80-951 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla UCK
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2013-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego oraz mebli na potrzeby projektu Młodzi w biznesie
Dodano: 2013-02-06 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2012-11-20