Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie. Pakiet nr 1 Aparat ultrasonograficzny do poradni ginekologiczno - położniczej, (kod CPV 33.11.22.00-0 - Aparaty ultrasonograficzne) Pakiet nr 2 Videokolposkop do diagnostyki ginekologicznej wraz z oprogramowaniem (Kod CPV 33.16.41.00-8 Kolposkopy) Pakiet nr 3 Kardiotokograf z jedną głowicą. (Kod CPV 33.12.32.30-9 Kardiografy

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5630519 , fax. 082 5630519
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie
    ul. Wołyńska 11 11
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5630519, fax. 082 5630519
    REGON: 11026932300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspzoz.metronet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie. Pakiet nr 1 Aparat ultrasonograficzny do poradni ginekologiczno - położniczej, (kod CPV 33.11.22.00-0 - Aparaty ultrasonograficzne) Pakiet nr 2 Videokolposkop do diagnostyki ginekologicznej wraz z oprogramowaniem (Kod CPV 33.16.41.00-8 Kolposkopy) Pakiet nr 3 Kardiotokograf z jedną głowicą. (Kod CPV 33.12.32.30-9 Kardiografy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, obejmująca następujące grupy sprzętu : Aparat ultrasonograficzny do poradni ginekologiczno - położniczej - 1 szt., Videokolposkop do diagnostyki ginekologicznej wraz z oprogramowaniem - 1 szt., Kardiotokograf z jedną głowicą - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty; 1. Oświadczenie, że: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie winno być złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Postanowienia art. 26 ust. 4 ustawy, stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mspzoz.mertonet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach