Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego z Centralną Sterylizatornią

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 42570
    60479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
    REGON: 29220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego z Centralną Sterylizatornią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego z Centralną Sterylizatornią. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Dostawa dializatorów polisulfonowych, Dostawa przewodów tętniczo-żylnych do aparatu FRESENIUS 4008 S, 4008 B, Dostawa zestawów do wykonywania hemofiltracji aparatem typu Multifiltrate, Dostawa przewodów tętniczo-żylnych dla dializy dwuigłowej, Dostawa filtrów dializatu, Dostawa przewodów pomiarów spirometrycznych, Dostawa foli do aparatu USG, Dostawa filtrów elektrostatycznych, Dostawa końcówek bipolarnych oraz ostrzy do shavera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach do SIWZ - formularzu cenowym i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp 2. Kompletna oferta (I etap oceny ofert) musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy – odpowiednio: załącznik nr 2 do SIWZ / załącznik nr 1 do umowy c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach