Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego: aparatu USG, analizatora biochemicznego do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białymstoku

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 15-424 Białystok, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 747 02 73 , fax. 261 39 82 31
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lipowa 47
    15-424 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 747 02 73, fax. 261 39 82 31
    REGON: 50235520000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego: aparatu USG, analizatora biochemicznego do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: 1)Część I zamówienia obejmuje: aparat USG- 1 komplet, 2)Część II zamówienia obejmuje: analizator biochemiczny - 1 komplet do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białymstoku zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi określonymi w załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ. 2.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, musi być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz nie może być prototypem. 3.Dostawa obejmuje również instalację i uruchomienie aparatury wymienionej w ust. 1oraz przeszkolenie personelu w zakresie jej obsługi . 4.Sprzęt medyczny musi być objęty pełną gwarancją sprzętową (liczoną od daty dostawy przedmiotu zamówienia) na minimum: 36 miesięcy. 5.Oferowany przedmiot zamówienia: 1)musi posiadać deklarację zgodności, Certyfikat CE i być zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych oraz podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 175 ze. zm.). 2)musi odpowiadać wymaganiom zasadniczym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.175 ze zm.), 3)Ewentualne użycie w SIWZ określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 4) Dostawa będzie realizowana w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wstępne (na lub wg zał. nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców do oferty; 2)dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII ust 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 3) dokumenty, o którym mowa w Rozdz. IX SIWZ, składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V ust. 1 pkt 3 SIWZ oraz dokumenty , o których mowa w Rozdz. X. - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest: 1) Zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącym spełnienia warunków udziałuw postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku Nr 3. 3) Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika r 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) Zakres dostępnych w Wykonawców zasobów innego podmiotu, b) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik Nr 5 może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach