Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
- Data zamieszczenia: 2015-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
ul. Sądowa 18 18
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
REGON: 00029152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - STOJAKÓW, ŁÓŻEK, BARIEREK, SZAFEK oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 8. 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu medycznego - stojaków, łóżek, barierek, szafek w ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 2. Zaoferowane Zamawiającemu produkty muszą uwzględniać wymagania techniczne i parametry określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Zestawienie warunków i parametrów wymaganych oraz posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.09.2010 r. w sprawie wzoru znaku CE. 3. Złożona w postępowaniu oferta musi być kompletna, to znaczy musi zawierać pełny asortyment. Nie ujęcie wszystkich pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem bankowym po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie min. 30 dni. Za wydłużenie tego terminu do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt (patrz pkt 18.1 SIWZ). 5. Wybrany Wykonawca dostarczy urządzenia medyczne do magazynu szpitala w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Za zaoferowanie terminu dostawy do 31 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty (patrz pkt 18.1 SIWZ). 6. Wykonawca udzieli gwarancji bezawaryjnego działania oferowanych produktów zgodnie z zapisami w załączniku nr 8 do SIWZ (Zestawienie warunków i parametrów wymaganych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 3100 zł (słownie złotych: trzy tysiące sto). Szczegóły w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie 2 sal dydaktycznych przy ul. Łukasiewicza 1 w zakresie zakupu wraz z dostawą aparatury medycznej realizowany w ramach projektu Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - RĘKAWICE
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa USG, Echo serca, KTG - Nr sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i dostawa wyposażenia gabinetu okulistycznego w tym: tonometru bezkontaktowego, tonometru impresyjnego Schioetza, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, dioptriomierza automatycznego, Panela LCD, Testu Muchy, Testu Ishihary, autorefraktometru z keratometrem, perymetru komputerowego, kasety szkieł próbnych, oprawki probierczej
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa morcelatora
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem dla dzieci i dorosłych
Dodano: 2016-06-27 - Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na oddział ginekologiczno - położniczy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , oznaczenie sprawy PN-12/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa aparatury medycznej dla oddziału neonatologii - Sprawa nr ZP/8/2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy środków pomocniczych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-10 - Urządzenia medyczne i rehabilitacyjne
Dodano: 2016-06-01