Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2015-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - 1 ZADANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medycznego. Zakres zamówienia obejmuje 1 nw. zadanie: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu medycznego - 2 pozycje: Poz.1 - stolik- szt. 6 Poz. 2 - myjka lekarzy dwustanowiskowa - szt. 1 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1 do SIWZ. 3.3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33 10 00 00-1 - urządzenia medyczne 3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5.1. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy. 3.5.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2015 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.5.4. Minimalny wymagany termin gwarancji dla Zad. nr 1, nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania urządzenia medycznego do eksploatacji, po podpisaniu protokołu odbioru. 3.6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.7. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DROBNEJ APARATURY MEDYCZNEJ I WYPOSAŻENIA
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych do systemu 3S Safe Sampling System, do archiwizacji próbek krwi dawców dla 120 000 donacji, wraz z dzierżawą automatycznego systemu archiwizacji próbek osocza jako system back-up
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa implantów do artroskopii i zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa systemu implantów używanych w chirurgii kręgosłupa.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego i kardiomonitora
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ZUŻYTE IGŁY, ODPADY MEDYCZNE i WYCINKI
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA POZYCJONERÓW PRZECIWODLEŻYNOWYCH
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-29 - Przedmiotem zamówienia ZM 28/230/2016 jest dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na trzy zadania.
Dodano: 2016-06-28