Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Tochtermana 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3626389 , fax. 048 3624847
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Tochtermana 1 1
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3626389, fax. 048 3624847
REGON: 67020628600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu medycznego- sukcesywnie przez okres 24 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj, * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek, posiadania takich uprawnień - posiadają koncesję * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, *nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert0 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymogami SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa strzykawek
Dodano: 2015-12-02 - Dostawę rękawic chirurgicznych pudrowych, folii operacyjnych, elektrod do aparatu Keypoint oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku NUMER SPRAWY EP/80/2015
Dodano: 2015-11-02 - zakup i dostawa wkładów do wstrzykiwacza kontrastu, łączników wysokociśnieniowych, elementów wymiennych do wstrzykiwacza kontrastu dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa akcesoriów , materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego
Dodano: 2014-11-27 - zakup i sukcesywna dostawa strzykawek
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-05-26 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych dla uczestników szkoleń odbywających się w ramach projektu Akademia Profesjonalnego Nauczyciela współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego, spr. nr ZP/251/I-17/2013
Dodano: 2013-11-05 - zakup i sukcesywna dostawa strzykawek
Dodano: 2013-08-26 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2013-02-14