Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska 57-65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3428296 , fax. 083 3428297
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
    ul. Terebelska 57-65 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3428296, fax. 083 3428297
    REGON: 00067670800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 8 części (system Holtera EKG z rejestratorami, kardiomonitory, mikrotom, autorefraktometr, perymetr, mikroskop lustrzany z pachymetrem, analizator grubości włókien nerwowych GDX, aparaty do hemodializ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 600,00 zł, Część 2 - 600,00 zł, Część 3 - 500,00 zł, Część 4 - 150,00 zł, Część 5 - 200,00 zł, Część 6 - 900,00 zł, Część 7 - 1 300,00 zł, Część 8 - 700,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) za zrealizowany przedmiot zamówienia: - w zakresie części 1 i 2 zaakceptują zapłatę w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; - w zakresie części 3 - 6 zaakceptują zapłatę w 12 miesięcznych równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; - w zakresie części 7 i 8 zaakceptują zapłatę w 12 miesięcznych równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu, a w przypadku pozyskania dotacji z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; 6) na zaoferowany sprzęt zapewnią: - w zakresie części 1, 2 i 8 minimum 24-miesięczny okres gwarancji; - w zakresie części 3-7 minimum 12-miesięczny okres gwarancji; 7) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy; 8) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany w zakresie zał. 4-4G do siwz sprzęt jest dopuszczony do obrotu i używania i jest oznaczony znakiem CE. 6. Wypełnione załączniki 4 - 4G do siwz. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szpitalbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach