Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6582560 , fax. 056 6225443
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny
    ul. Krasińskiego 4/4a 4/4a
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6582560, fax. 056 6225443
    REGON: 00573921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno- Zakaźnego w Toruniu n/w sprzętu medycznego: Zadanie Nr 1: aparat do elektroforezy białek - 1 szt. Zadanie Nr 2: wirówka laboratoryjna - 1 szt. mieszadło hematologiczne - 1 szt. koagulometr - 1 szt. witryna do przechowywania odczynników laboratoryjnych - 1 szt. Zadanie Nr 3: mikroskop laboratoryjny - 1 szt. Zadanie Nr 4: dozowniki do płynów dezynfekcyjnych - 100 szt. Zadanie Nr 5: kardiomonitor - 2 szt. elektrokardiograf - 1 szt. Zadanie Nr 6: kolonoskop z pompą i programem do archiwizacji danych - 1 kpl. Zadanie Nr 7: myjnia-dezynfektor do pracowni endoskopii - 1 szt. Zadanie Nr 8: kabina do naświetlań UV - 1 szt. kompaktowy system do naświetlań UV stóp, podudzi, dłoni - 1 szt. nakładka do wywoływania prób świetlnych - 1 szt. Zadanie Nr 9: dezynfektor do mycia kaczek i basenów - 6 szt. Zadanie Nr 10:wózek transportowo-kąpielowy do mycia pacjentów - 6 szt. Zadanie Nr 11:destylarka - 1 szt. aparaty do mierzenia ciśnienia - 8 szt. (w tym 1 dziecięcy) waga lekarska elektroniczna ze wzrostomierzem - 5 szt. waga apteczna elektroniczna obciąż. 2100 g - 1 szt. waga apteczna elektroniczna obciąż. 110 g - 1 szt. fotel do pobierania krwi - 8 szt. siatka do oceny przylegania ekranów - 1 szt. resuscytator ręczny (AMBU) - 1 szt. Zadanie Nr 12:inhalatory ultradźwiękowe - 6 szt. Zadanie Nr 13:pompy infuzyjne - 6 szt. ssaki elektryczne - 8 szt. Zadanie Nr 14: wózek inwalidzki do przewożenia chorych - 7 szt. Zadanie Nr 15: macerator - 1 szt. Zadanie Nr 16: łóżka specjalistyczne - 9 szt. łóżeczka dziecięce - 8 szt. wózek do przewożenia chorych - 1 szt. Zadanie Nr 17: komora laminarna - 1 szt. Zadanie Nr 18: mikser recepturowy do maści aptecznych z akcesoriami - 1 kpl. Zadanie Nr 19: płyta główna do USG - 1 szt. Wymagane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu, zakres ewentualnych usług dodatkowych,wymagane warunki gwarancji i serwisu określają Załączniki Nr 6/1 - 6/19 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości odpowiadającej zadaniom na które składa ofertę. Wadium wynosi: Zadanie Nr 1 - 200,00 zł (dwieście zł) Zadanie Nr 2 - 200,00 zł (dwieście zł) Zadanie Nr 3 - 50,00 zł (pięćdziesiąt zł) Zadanie Nr 4 - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt zł) Zadanie Nr 5 - 500,00 zł (pięćset zł) Zadanie Nr 6 - 1.200,00 zł (jeden tysiąc dwieście z) Zadanie Nr 7 - 1.200,00 zł (jeden tysiąc dwieście zł) Zadanie Nr 8 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc zł) Zadanie Nr 9 - 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset zł) Zadanie Nr 10 - 700,00 zł (siedemset zł) Zadanie Nr 11 - 600,00 zł (sześćset zł) Zadanie Nr 12 - 300,00 zł (trzysta zł) Zadanie Nr 13 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc zł) Zadanie Nr 14 - 200,00 zł (dwieście zł) Zadanie Nr 15 - 300,00 zł (trzysta zł) Zadanie Nr 16- 900,00 zł (dziewięćset zł) Zadanie Nr 17- 200,00 zł (dwieście zł) Zadanie Nr 18- 300,00 zł (trzysta zł) Zadanie Nr 19- 300,00 zł (trzysta zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e, i, j SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IX pkt.1 f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IX pkt.1 h SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. arunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ, dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e, f, g, h, i, j SIWZ oraz wniesie wadium w odpowiedniej wysokości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa w zakresie zadań, których dotyczy oferta (wg Zał. Nr 2 do SIWZ) c/ określenie podstawowych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu (wg Zał. Nr 6/1 - 6/19 do SIWZ) + foldery i katalogi z opisami pokazujące wygląd i dodatkowo charakteryzujące oferowany sprzęt. Do oferty należy dołączyć materiały firmowe potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji deklarowanych parametrów z użyciem wszelkich dostępnych źródeł, w tym zapytanie bezpośrednio u producenta sprzętu lub prezentacja oferowanego sprzętu. d/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) e/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . f/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (wyroby medyczne - sprzęt i aparatura medyczna) do co najmniej 3 podmiotów, gdzie wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż 30%wartości oferty brutto składanej w niniejszym przetargu na poszczególne zadania, a ponadto przedłoży co najmniej 2 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. g/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany sprzęt (wyrób medyczny) jest dopuszczony do obrotu i stosowania - wymagana kserokopia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności. UWAGA! - jeśli dla pewnych pozycji oferowanego sprzętu nie są wymagane certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności (sprzęt nie jest wyrobem medycznym) w ofercie musi być zamieszczona czytelna informacja i oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie. i/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k/ polisa (a w przypadku jej braku inny dokument) potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana kwota ubezpieczenia: minimum 50% wartości oferty brutto złożonej w niniejszym przetargu. Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej przez okres przez okres 4 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeśli polisa będzie obejmować okres krótszy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. l/ potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej do zadań, na które Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach