6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-530 Dęblin, ul. Szpitalna 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8837127, 8837260 , fax. 081 8837128
- Data zamieszczenia: 2010-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2 2
08-530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 8837127, 8837260, fax. 081 8837128
REGON: 43102346700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne zadania: ZADANIE 1 - Myjka ultradźwiękowa do narzędzi fiberoskopowych ZADANIE 2 - Urządzenie do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia krwi - 2 komplety rejestratorów + oprogramowanie do analizy ZADANIE 3 - Endoskop giętki przeznaczony do badań nosa, gardła, krtani i zatok - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429432000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną