Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Promenada
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 835 267 , fax. 612 837 738
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
    ul. Promenada 7
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612 835 267, fax. 612 837 738
    REGON: 63112962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.srem.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV - 33192120-9 – łóżka szpitalne CPV - 33192000-2 – meble medyczne CPV – 33155000-1 – przyrządy do fizykoterapii CPV – 33190000-8 – różne urządzenia i produkty medyczne 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż dostarczonego sprzętu, uruchomienie i szkolenie personelu. 3. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, oraz że wszystkie koszty świadczenia gwarancyjnego poniesie Wykonawca. 4. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii będzie wynosił nie dłużej niż 3 dni robocze. 5. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy w ilościach zalecanych przez producenta do utrzymania gwarancji. 6. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwa sprawności sprzętu. 7. W przypadku awarii wymagającej wymiany części, Wykonawca jest zobowiązany usunąć usterkę w terminie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych: 1) przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, 2) ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, 3) na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców 12. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 z późn.zm.) – treść oświadczenia zawarta w Formularzu Ofertowym. 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz cenowy (zał.nr 1), 2. wypełniony formularz ofertowy(zał. nr 2), 3. oświadczenie - zał. nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach