Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
- Data zamieszczenia: 2019-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. +48322482452, fax. +48327795912
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ultrasonografu, sterylizatora, systemu chłodzenia noworodka, defibrylatora, resektoskopu bipolarnego, oftalmoskopu, monitora EEG, aparatów EKG, kardiomonitorów dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia, do wskazanego pomieszczenia: 1) pakiet nr 1 do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 8 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zakładu Diagnostyki Obrazowej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; 2) pakiet nr 2 w Centralnej Sterylizacji Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 12 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Centralnej Sterylizacji, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; 3) pakiet nr 3, 6, 7 na Oddziale Neonatologicznym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 8 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Oddziału Neonatologicznego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; 4) pakiet nr 4 na Izbie Przyjęć Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 8 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Izby Przyjęć, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; 5) pakiet nr 5 na Bloku Operacyjnym Ginekologicznym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 8 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Bloku, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie; 6) pakiet nr 8, 9 Magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 8 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 5. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa aparatów USG do Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-01 - Zakup ultrasonografu dla Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” Sp. z o. o.,
Dodano: 2023-12-31 - Zakup ultrasonografu dla Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” Sp. z o. o.,
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa (zakup) aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”
Dodano: 2023-09-14 - Zakup aparatu USG dla Pracowni Biopsji przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa ultrasonografu
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2022-12-27 - Poprawa jakości świadczenia usług medycznych w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej poprzez doposażenie Szpitala w sprzęt i aparaturę medyczną
Dodano: 2022-12-07