Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg
- Adres: 16070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7191091 w. 404 , fax. 857 191 405
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
16070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 85 7191091 w. 404, fax. 857 191 405
REGON: 5058045800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego Pakiet nr 1 – szafki przyłóżkowe - 50 szt Pakiet nr 2 – łózka szpitalne z materacem - 21 szt Pakiet nr 3 – walizka reanimacyjna - 1 szt Pakiet nr 4 – aparat EKG - 2 szt Pakiet nr 5 – Kardiomonitor - 1 szt Pakiet nr 6 – wózek oddziałowy - 3 szt Pakiet nr 7 – pasy bezpieczeństwa - 1 kpl Pakiet nr 8 - defibrylator - 1 szt Pakiet nr 9 – pompa infuzyjna - 1 szt Pakiet nr 10 - kardiomonitor - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy Załącznik Nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; Uwaga: Zamawiający dopuszcza złożenie Załącznika nr 2 tylko w zakresie tych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga załączenia oryginalnych materiałów technicznych producenta potwierdzających parametry wpisane w tabelach oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach i u producenta. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi. Niespełnienie nawet jednego z wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Brak informacji o parametrze oferowanym w tabeli traktowane będzie jako brak parametru w oferowanym urządzeniu. 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagany oryginał); 5) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał); 6) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VI pkt 4 ust. 1) niniejszej SIWZ. 7) W celu spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wymaga się złożenie: a) dokumentów potwierdzających kwalifikowanie produktu jako wyrobu medycznego: deklaracja zgodności, Certyfikat CE. b) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Wykonawcy powinni oznaczyć, którego Pakietu dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego 2. Zamawiający działając zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu (ocenie podlegają dokumenty wyszczególnione w ust. 1 oraz ewentualne pełnomocnictwa), a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa stołu anatomicznego
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-03-19 - Zakup aparatu do badań urodynamicznych - szt.
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Rehabilitacji SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2023-10-23 - Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami przez Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-10-13 - Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II
Dodano: 2023-06-06