Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Sokoła 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6240325 , fax. 0-32 6240310
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie
    ul. Sokoła 19 19
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 0-32 6240325, fax. 0-32 6240310
    REGON: 27621848100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Opis przedmiotu zamówienia Rozmiar Wielkość opakowania Cena brutto za opakow. jednostk. Planowana wiekość zakupu Część A 1. Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 2 ml 100szt. 200op. 2 Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 5 ml 100szt. 400op 3 Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 10ml 100szt. 200op 4 Strzykawki jednorazowe do cewnika 100ml 1 szt. 200szt 5. Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 20ml 100szt. 10op. 6. Strzykawki tuberkulinówki 1ml 100szt 5op. Część B 1 Igły jednorazowe importowane 0,5x25 100szt. 250szt 2 Igły jednorazowe importowane 0,6x30 100szt. 50op. 3 Igły jednorazowe importowane 0,7x30 100szt. 200op. 4 Igły jednorazowe importowane 0,8x40 100szt. 1000op. 5 Igły jednorazowe importowane 0,9x40 100szt. 150op. 6 Igły jednorazowe importowane 1,2x40 100szt 10 op. 7 Wenflon 1szt. 200szt. 8 Igły do nakłuć lędzwiowych 1,2x90 1szt. 150szt Część C 1 Termometry lekarskie elektroniczne 1szt. 40szt. 2 Szpatułki drewniane 100szt. 800op. 3 Cewniki Foleya 1szt. 150szt. 4 Stazy gumowe 1 szt 20szt. 5 Worek na mocz 1szt. 100szt 6 Kieliszki 1razowe 1 op =70szt. 100op. 7 Zestaw do przetaczania 1 szt. 20szt 8 Bańki bezogniowe 12 sztuk 1komplet 12 sztuk . 1000 kompl. . 9 Słuchawki lekarskie 1 szt. 20szt 10 Aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy 1 szt. 40szt. 11 Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci 1szt. 5szt. 12 Gruszki Polotzera 1szt 10szt 13 Wzierniki uszne jednorazowe 10 szt. 1000szt 14 Pasy gumowe do EKG-średnie 1szt. 10szt 15 Elektroda przyssawka do EKG 1 kompl. 5 kompl. 16 Lampa bakteriobójcza przyścienna pojedyncza moc palników TUW30G30 TSUW C long life , bez liczników 1szt. 10szt 17 Lampa bakteriobójcza przyścienna podwójna moc palników TUW30G30 TSUW C long life , bez liczników 1szt. 10szt. 18 Ostrza wymienne nr 10,11,20,22 100szt. 20op. 19 Stazy automatyczne 1szt. 20szt. 20 Zarówka srebrzanka 12V35Wat 1szt. 60szt. 21 Zarówki 12V75W z gwintem bagnetowym do lamp bezcieniowych 1szt. 5szt. 22 Zarówki LH58 24v65W typ męski 1szt. 20szt. 23 Zarówki do rzutnika okulistycznego XLX64251 6V 20W 1szt 50szt 24 Żarówki do rzutnika okulistycznego HLX 64250 6V20W 1szt 50szt 25 Elektrody EKG S50 WPSG średnica 5 cm do prób wysiłkowych i holterowskich 1szt 12 000szt. 26 Zarówki do laqmpy laryngologicznej czołowej Clark 1szt 6szt Część D 1 Taśma do EKG E 30 50x100 1szt. 50szt 2 Taśma do EKG Ascard A33 1szt. 20szt 3 Żel do USG 0,5l 1szt. 100op. 4 Papier do EEG 16 kanałowy bez nadruku wym. 420x300x2000 2000 kartek 1op. 50op. 5 Papier K61 B do drukarki USG 1 op. 50op. 6. Żel do EKG 0,5l 1szt. 30szt 7. Cytofix 150ml 1szt 30szt. 8. Taśma do EKG E 300 1szt 10szt 9. Taśma EKG Z 215x280mm 215x 280mm 1szt 30szt 10 Taśma do EKG ASCARD MR.RD Szer.6cm 1szt 300szt Część E 1. Nożyczki proste końcówki ostre/tępe 14 cm 1 szt. 20szt 2. Nożyczki proste końcówki ostre/ostre 18 cm 1szt. 20szt. 3. Nożyczki do szwów 14cm 1szt. 20szt 4 Nożyczki okulistyczne 1szt. 20szt 5. Nożyczki odgięte końcówki ostre/tępe 18 cm 1szt. 40szt 6. Penseta anatomiczne 16cm 1szt. 40szt 7. Penseta anatomiczna 18cm 1 szt. 40szt 8. Pean chrurgiczny prosty 16cm 1szt. 20szt 9. Pean chirurgiczny prosty 18cm 1szt. 20szt 10 Pean anatomiczny odgięty 16cm 1szt. 20szt 11 Pean anatomiczny odgięty 18 cm 1szt. 20szt 12 Kocher prosty 16 cm 1szt. 10szt 13 Kocher prosty 18cm 1szt. 10szt 14 Kocher odgięty 16 cm 1szt. 10szt 15 Kocher odgięty 18cm 1szt. 10szt 16. Igły do ciał obcych 1szt 60szt. 17. Wzierniki uszne 1szt. 120szt. 18. Wzierniki nosowe Hartman 1szt. 60szt. 19. Pensety chirurgiczne 16cm 1szt. 40szt. 20. Lusterka krtaniowe 1szt 50 szt. 22 Imadła 16 cm 1szt. 60szt. 23. Trzonki do ostrzy 1szt. 10szt 24. Trzonki do lusterek krtaniowych 1szt. 20szt 25. Watotrzymacz Briiningsa 1szt. 10szt 26. Kleszczyki do tamponady nosa 1szt. 50szt. 27 Szyny Kramera Szer. 10cm 1szt. 100szt 28. Szytny Kramera Szer. 15 cm 1szt. 100szt. 29 Szyny palcowe składające się z elementu metalowego i gąbki 420x20mm 1szt. 2000szt Część F 1. Ustnik plastikowy do spirometru PNEUMO RS 1op=50szt 5 op 2 Ustnik kątowy do inhalatora PORTA NEB 1szt. 400szt. Część G 1. Wzierniki ginekologiczne 1x uzytku 1szt 9 000szt Część H 1. Rękawice lateksowe rozmiar S 100szt 2000 op 2. Rękawice lateksowe rozmiar M 100szt 100op 3. Rekawice lateksowe rozmiar L 100 szt 400op 4 Rekawice lateksowe rozmiar XS 100szt 300op. 5. Rekawice winylowe 100szt 20op. 6 Rękawice chirurgiczne sterylne 50szt 50 op. 7 Rękawice lateksowe bezpudrowe XS 100szt 120op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2.posiadają wiedzę i doświadczenie 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony na załączniku nr 1 i podpisany przez osobę upoważnioną . 2.Podpisane oświadczenie w trybie art.22 -Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4 Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby posiadają zaświadczenie o rejestracji wyrobu w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych 5. Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby posiadają Deklaracje zgodności CE lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ) Dla wyrobów niezaklasyfikowanych jako medyczne oświadczenie o stosownej treści. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w każdej chwili winien okazać oryginał zaświadczenia o którym mowa w pkt.4,5 dla każdego zamawianego wyrobu wymienionego w SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach