Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8837127, 8837260 , fax. 081 8837128
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 2 2
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 8837127, 8837260, fax. 081 8837128
    REGON: 43102346700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 - Urządzenie do mycia i dezynfekcji endoskopów - 1 komplet ZADANIE 2 - Pompa strzykawkowa - 2 komplety ZADANIE 3 - Pompa kroplówkowa - 2 komplety ZADANIE 4 - Laryngoskop do trudnych intubacji ZADANIE 5 - Aparat do magnetoterapii ZADANIE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki :1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.Do potwierdzenia :-aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać , że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.Do potwierdzenia :-wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki pieniężne na rachunku lub zdolność kredytową odpowiadającą wysokości :Zadanie 1 60.000,00 zł Zadanie 2 5.000,00 zł Zadanie 3 7.000,00 zł Zadanie 4 3.000,00 zł Zadanie 5 4.000,00 zł Zadanie 6 2.000,00 zł Zadanie 7 4.000,00 zł Zadanie 8 4.000,00 zł Zadanie 9 5.000,00 zł Zadanie 10 3.000,00 zł Zadanie 11 2.000,00 zł Zadanie 12 20.000,00 zł Zadanie 13 2.000,00 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wiele zadań równocześnie, warunek musi być spełniony łącznie.Do potwierdzenia :-Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.Do potwierdzenia :-Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach