17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz niszczarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 Zadania), znak sprawy 38/WOG/D/Infrastr./16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz niszczarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy szczegółowy. 3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1)Miejscem odbioru sprzętu są magazyny Zamawiającego: a) w Koszalinie, ul. 4 Marca 3.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazującym asortyment, ilość i miejsce dostawy oraz zapewni rozładunek sprzętu w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1)Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanego sprzętu pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.3)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.4)W przypadku oferowania sprzętów o parametrach równoważnych należy w formularzu cenowym obowiązkowo wpisać proponowany zamiennik, podając jego typ, producenta lub inne dane jednoznacznie go identyfikujące. Nie wypełnienie powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 5.Informacja o Podwykonawcach: 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6.Na zamówienie zostanie podpisana umowa - oddzielnie dla każdego zadania. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonia zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Dodano: 2016-02-25 - Dostawę zestawu sprzętu poligraficznego do Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu Budowa i wyposażenie Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego, POIS.13.01.00-00-019/12,w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 z dnia 26 listopada 2014 roku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko - powtórka II.
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa zestawu sprzętu poligraficznego do Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu Budowa i wyposażenie Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego, POIS.13.01.00-00-019/12,w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 z dnia 26 listopada 2014 roku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko - powtórka.
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa kserokopiarek wraz z instalacją dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2013-09-26 - Dzierżawa cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z ich serwisem w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r
Dodano: 2013-09-17 - Dzierżawa cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z ich serwisem od dnia podpisania umowy do 31.10.2013 r.
Dodano: 2012-03-23 - dostawa kserokopiarki cyfrowej monochromatycznej - 1 szt.
Dodano: 2012-03-09 - Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Dodano: 2012-03-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2011-12-01 - Dostawa kserokopiarki cyfrowej monochromatycznej - 1 szt.
Dodano: 2011-11-28