Przetargi.pl
Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2 w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 - Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt. ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2 w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 - Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt. ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 -Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt.). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP). Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach