Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 1szt. oraz mikroskopu fluorescencyjnego - 1szt.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7408587, 7408580 , fax. 085 7404895
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
    ul. Legionowa 8 8
    15-099 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7408587, 7408580, fax. 085 7404895
    REGON: 00029427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 1szt. oraz mikroskopu fluorescencyjnego - 1szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, tj.: dygestorium chemicznego - 1 szt. oraz mikroskopu fluorescencyjnego - 1 szt. na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, jakościowymi oraz parametrami techniczno-użytkowymi określonymi w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1.1 oraz załącznik nr 1.2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 2 rodzajów sprzętów laboratoryjnych wymienionych w załączniku nr 1.1 oraz załączniku nr 1.2 do oferty). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385152000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo uprawniające do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy dołączyć np. opisy, foldery, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające wymagania stawiane wobec przedmiotu zamówienia, odnośnie parametrów techniczno-użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1.1 i/lub załączniku nr 1.2 do SIWZ (przedmiotowe dokumenty należy przedłożyć w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę). 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 (z wyjątkiem pkt. 3) oraz w ust. 2 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną