"Bionanopark" sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 93-465 Łódź, Dubois
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 844 444 , fax. 426 845 000
- Data zamieszczenia: 2017-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Bionanopark" sp. z o.o.
Dubois 114/116
93-465 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 844 444, fax. 426 845 000
REGON: 47321432900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bionanopark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D objęta Projektem pt. „Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego – badania modelowe” realizowanym na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie Części, tj.: 1. Część nr 1 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy; 2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów drukujących (filament) i eksploatacyjnych do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: a) Załącznika nr 1 – Formularz Ofertowy; b) Załącznika nr 1A.1. – Opis przedmiotu zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty – Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część nr 1; c) Załącznika nr 1A.2. – Opis przedmiotu zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty – Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część nr 2; 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. 4) Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale 6.A SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.
Dodano: 2024-03-29 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa systemu do automatycznego zakręcania i odkręcania oraz skanowania probówek
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa chłodziarki z osuszaczem dla potrzeb działań związanych poszukiwaniem związków aktywnych biologicznie
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, wskaźników i odczynników na potrzeby projektu pn. „Opracowanie opatrunku wchłanialnego (...)"
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla Instytuty Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2023-04-18 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-04-11