Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. G. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3472419 , fax. 058 3472413
- Data zamieszczenia: 2012-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
ul. G. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie
tel. 058 3472419, fax. 058 3472413
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: Część A - Piec do mineralizacji prób w środowisku wody królewskiej Część B - Dygestorium szczelinowe Część C - Odczynniki chemiczne, szkło i drobny sprzęt laboratoryjny dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez Zamawiającego do zajęć dydaktycznych, naukowych i analiz mikrobiologicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa aparatu do elektroforezy zintegrowanego z zasilaczem z pokrywą LED pełniącą funkcję transiluminatora dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-26 - dostawa termocyklera z gradientem temperatury dla Zakładu Badań Planktonu Morskiego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-22 - dostawa urządzenia do liofilizacji kultur drobnoustrojów dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-14 - ZP/62/2016 Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 4 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 8 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. ZP/59/2016
Dodano: 2016-06-30 - dostawa galwanostatu - potencjostatu dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 5 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. ZP/52/2016
Dodano: 2016-06-09