Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do nowobudowanego centrum Geo-Info-Hydro. Nr sprawy RAP.272.85.2014

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego do nowobudowanego centrum Geo-Info-Hydro. Nr sprawy RAP.272.85.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego do nowobudowanego centrum Geo-Info-Hydro.Dostawa obejmuje następujący asortyment: 1)Zestaw do oznaczania BZT (1szt) i ChZT (1szt), 2)Aparat do destylacji z parą wodną do oznaczania zawartości azotu metodą Kjeldahla, z wbudowanym generatorem pary wodnej i chłodnicą tytanową (1szt); 3) Miernik wieloparametrowy (jonometr) do pomiarów terenowych i w laboratoryjnych odczynu, tlenu, przewodności, temperatury, przewodności, potencjał redox, azotanów, chlorków, ciśnienia atmosferycznego (1szt); 4) Titrometr (1szt); 5) Fotometr do oznaczeń z wykorzystaniem testów kuwetowych (1szt); 6) Automatyczny uniwersalny ekstraktor (1szt), 7) Wirówka stołowa z wirnikiem kątowym (2szt); 8) Cieplarka laboratoryjna bez chłodzenia (2szt); 9) Szafa termostatyczna (1szt); 10) Inkubator z chłodzeniem (1szt); 11) Suszarka laboratoryjna (2szt); 12) Termostat kompaktowy (termo blok) (1szt); 13) Wytrząsarka (1szt); 14) Miernik poziomu natężenia hałasu (1szt); 15) Dejonizator (2szt); 16) Przenośny tlenomierz ze sterowaniem mikroprocesorowym (1szt); 17) Pehametr laboratoryjny (2szt); 18) Zestaw do filtracji membranowej pociśnieniowej (1szt); 19) Wagi laboratoryjne w tym: a) Waga analityczna (1szt), b) Waga (zakres do 220g) (1szt) c) Waga (zakres do 320g)(1szt), d) Waga (zakres do 3200g)(1szt), 20) Chłodziarka (1szt); 21)Batometr z mosiądzu chromowanego(1szt); 22)Próbnik do poboru prób (1szt); 23) Pompa perystaltyczna(2szt); 24) Chłodziarko-zamrażarka (1szt) 25) Łaźnie laboratoryjne w tym: a) Łaźnia wodna z cyrkulacją wody (1szt), b) Łaźnia wodna 10 stanowiskowa (1szt); 26) Mieszadła laboratoryjne w tym: a) Mieszadło mechaniczne(1szt) b) Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną i kontrolą temperatury i prędkości mieszania (1szt), c) Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną bez kontroli prędkości mieszania (3szt); 27) Myjka ultradźwiękowa (1szt); 28) Wytrząsarka laboratoryjne (1szt); 29)Konduktometry laboratoryjne (2szt); 30) Odwrócony Mikroskop biologiczny do obserwacji w jasnym polu i kontraście fazowym(1szt); 31)Mikroskop laboratoryjny. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6.1 do nr 6.31. SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 2) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego 3) Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław (budynek GEO-INFO-HYDRO). 4) Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, - deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 6) Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji jakości. 7) W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 8) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę - do 2 dni. Czas naprawy - do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną (przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać przeglądy okresowe i konserwację urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Przed zakończeniem okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić przegląd kończący okres gwarancji oraz wydać pisemne orzeczenie o stanie technicznym urządzenia. 10) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać naprawy w pełnym zakresie przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych zgodnie ze standardem producenta urządzenia. 11) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone urządzenie obejmuje tylko wady/awarie powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonym urządzeniu, w szczególności wady konstrukcyjne lub materiałowe. Gwarancją nie są objęte w szczególności: 1) uszkodzenia i wady urządzenia wynikłe na skutek: a) eksploatacji urządzenia przez zamawiającego niezgodnej z jego przeznaczeniem, niestosowania się zamawiającego do instrukcji obsługi urządzenia, mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich i wywołanie nimi wady, b) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 2) uszkodzenia spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi, w tym losowymi, tzw. siła wyższa (pożar, powódź, itp.), 3) materiały eksploatacyjne. 12) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw, o których mowa w pkt 11 ust. 1 i 2. 13) W przypadku naprawy, o której mowa w ust 8 przedłużającej się ponad 21 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem umowy. 14) Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. Termin realizacji: od 16-27.02.2015.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 382960006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach