Przetargi.pl
dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6232900 , fax. 226 232 991
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
    ul. Wspólna 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6232900, fax. 226 232 991
    REGON: 15294620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ijhars.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie będzie udzielone w 10 częściach. Częścią zamówienia jest rozdział: Rozdział 1 – dostawa autoklawu laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 2 – dostawa konduktometru laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 3 – dostawa chłodziarkozamrażarki laboratoryjnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 4 – dostawa systemu do analizy natywnej typu MSSCP i IEF (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 5 – dostawa laboratoryjnego pH-metru (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 6 – dostawa pompy podciśnieniowej z regulacją (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Rozdział 7 – dostawa łaźni wodnej 8 stanowiskowej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 8 – dostawa łaźni wodnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 9 – dostawa termocyklera do reakcji Real Time PCR (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 10 – dostawa homogenizatora rozdrabniająco-miksującego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2a-j do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta bezwzględnie musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, innych podmiotów udostępniających zasoby na potrzeby spełniania warunków udziału w postępowaniu), 3) wypełniony i podpisany formularz warunków technicznych - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2a-j do SIWZ, jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo lub inne dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczonej notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach