Przetargi.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do badań na zwierzętach ZP-995/17

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 000289093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu laboratoryjnego do badań na zwierzętach ZP-995/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu laboratoryjnego przeznaczonego do badań prowadzonych na małych zwierzętach, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 3 części w następujący sposób: 1) część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie: a) aparatu do znieczulenia małych zwierząt laboratoryjnych (1 sztuka), b) aparatu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi u małych zwierząt laboratoryjnych (1 sztuka), c) respiratora do wentylacji mechanicznej małych zwierząt laboratoryjnych (1 sztuka), d) pompy infuzyjnej strzykawkowej (2 sztuki); 2) część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie analizatora hematologicznego dla małych zwierząt laboratoryjnych (1 sztuka); 3) część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie systemu do ogrzewania znieczulonych małych zwierząt laboratoryjnych (1 sztuka). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolnie wybraną liczbę części. 4. Sprzęt, stanowiący przedmiot niniejszego postepowania, wykorzystywany będzie do realizacji prac badawczych w zakresie eksperymentalnej intensywnej terapii i anestezjologii na modelach mysich, w szczególności dotyczących patofizjologii sepsy i wstrząsu septycznego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1.1-1.3 do SIWZ. 6. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy oraz spełniać funkcje i parametry przedstawione w Załącznikach nr 1.1-1.3 do SIWZ – określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: dla części 1 i 3 – min. 12 miesięcy, dla części 2 – min. 24 m-ce. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) częściach zamówienia, na które składana jest oferta, b) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, c) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, d) terminie związania ofertą, e) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, f) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia; 4) w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium „Parametry techniczne” – specyfikację techniczną oferowanego sprzętu – w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta – sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. /UWAGA: Dokument wskazany w pkt 4 powyżej stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentów niespełniających wymagań określonych w SIWZ – w odniesieniu do części zamówienia, na którą składana jest oferta – spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp./ 2. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach