Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Marymoncka 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
REGON: 000289093 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmkp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do badań na zwierzętach (nr sprawy: ZP-40/18) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu laboratoryjnego przeznaczonego do badań prowadzonych na małych zwierzętach, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie: a) aparatu do znieczulenia małych zwierząt laboratoryjnych, b) aparatu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi u małych zwierząt laboratoryjnych, c) respiratora do wentylacji mechanicznej małych zwierząt laboratoryjnych, d) pompy infuzyjnej strzykawkowej. 3. Sprzęt, stanowiący przedmiot niniejszego postepowania, wykorzystywany będzie do realizacji prac badawczych w zakresie eksperymentalnej intensywnej terapii i anestezjologii na modelach mysich, w szczególności dotyczących patofizjologii sepsy i wstrząsu septycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 do SIWZ. 5. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy oraz spełniać funkcje i parametry przedstawione w Załącznikach nr 1 do SIWZ – określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi min. 12 miesięcy. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz cenach jednostkowych i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ oraz w pkt III.2.1 ogłoszenia o zamówieniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia; 4) w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium „Parametry techniczne” – specyfikację techniczną oferowanego sprzętu – sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. /UWAGA: Dokument wskazany w pkt 4 powyżej stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentów niespełniających wymagań określonych w SIWZ – spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp./ 2. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Analizatory, urządzenia pomiarowe i laboratoryjne
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa stacji do badań elektrochemicznych z mikrowagą kwarcową na potrzeby Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza Polskiej Akademii Nauk.
Dodano: 2024-07-15 - DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO (stacja lutownicza, gęstościomierz) DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ŻW II
Dodano: 2024-07-04 - Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego
Dodano: 2024-06-24 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Dodano: 2024-06-21 - Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-04-09 - Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Dodano: 2024-03-26 - DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-02-28